Män som tror att man är intresserad bara för
att man är glad, social och trevlig. Är du också trött på dom?
att man är glad, social och trevlig. Är du också trött på dom?
Extroverta kvinnor som alltid är glada och trevliga, mot alla, är svårtolkade.
För ett tag sen fick jag höra av en ex-kollega (kvinna), att en annan kvinna som också jobbade där då, hade varit dökär i mig under flera år. Hon hade "väntat" på mig men till slut blev hon ihop med en annan man och flyttade från stan, och blev på smällen direkt.
Det hade inte jag fattat alls. Visst var hon trevlig, charmig, glad, o.s.v., men det tyckte jag hon var mot alla.
Sen jag fick höra detta har jag förstått vissa saker som jag inte begrep alls då när det begav sig.
Kuriöst!
Extroverta kvinnor som alltid är glada och trevliga, mot alla, är svårtolkade.
För ett tag sen fick jag höra av en ex-kollega (kvinna), att en annan kvinna som också jobbade där då, hade varit dökär i mig under flera år. Hon hade "väntat" på mig men till slut blev hon ihop med en annan man och flyttade från stan, och blev på smällen direkt.
Undrar om det här med att läsa av varandra har mycket med att göra med att vi borde träffas mer irl? Vi är världsmästare på att använda mobilen och söka kontakt och göra fina bilder för att attrahera, kan tänka efter lite innan man svarar på meddelanden osv. Men när vi hamnar öga mot öga så fattar vi inte hur man gör med den där levande tvåbenta varelsen framför oss.
Tänk förut när man träffades på fritiden, på lilla affären i byn, på logdansen, på ungdomsgårdar, i föreningsliv osv. Ungdomar som går i skolan har ju fördel att träffas där men hur gör man när man blir äldre?
Visst det här är ganska generellt men vad tror ni, är det så?
De flesta har svarat att man märker om hon är intresserad. Och gör man inte det, eller feltolkar, så har man problem.