Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Män som tror att man är intresserad bara för

Undrar om det här med att läsa av varandra har mycket med att göra med att vi borde träffas mer irl? Vi är världsmästare på att använda mobilen och söka kontakt och göra fina bilder för att attrahera, kan tänka efter lite innan man svarar på meddelanden osv. Men när vi hamnar öga mot öga så fattar vi inte hur man gör med den där levande tvåbenta varelsen framför oss.

Tänk förut när man träffades på fritiden, på lilla affären i byn, på logdansen, på ungdomsgårdar, i föreningsliv osv. Ungdomar som går i skolan har ju fördel att träffas där men hur gör man när man blir äldre?

Visst det här är ganska generellt men vad tror ni, är det så?

• Anonym (K)
    Anonym (Dr No) skrev 2021-05-13 11:27:37 följande:

Sen finns det kvinnor som medvetet beter sig flirtigt, bara för att locka, men egentligen inte intresserade av nåt. Inte helt ovanligt detta fenomen.

Dem lär man sig känna igen rätt snart. De klär sig utmanande, har ofta rejält dekolletage, överdriver nästan alltid.

Visst kan man tycka att de är lockande och vackra att se på men berör mig inte så jag får känslor (och självfallet så finns det undantag). Gillar mycket mer de som är lite blyga, tittar i ögonen och man ser att de är intresserade men viker blygt undan blicken med ett litet leende
  • Anonym (K)
    Anonym (Dr No) skrev 2021-05-13 12:16:48 följande:

Du menar att du gillar dem som SPELAR blyga/pryda :)

Jo men hellre det än någon som hänger på en som silvertejp. Gillar hon som är lite svårflörtad och jag får anstränga mig lite för att "få" henne men ändå visar någon slags intresse
Svar på tråden Män som tror att man är intresserad bara för