Män som tror att man är intresserad bara för
Nej, inte speciellt. De flesta vet hur man tar ett nej.
Nej, inte speciellt. De flesta vet hur man tar ett nej.
När jag var yngre kunde jag tro att kvinnor var intresserade för att de var trevliga och log mot mig. Det beteendet var nytt för mig så därför tolkade jag det som intresse från deras sida. Nu har jag lärt mig.
Hon känner sig taskig. Killar som tror en massa bara för att hon är glad och trevlig, är jobbiga för tjejer.
Så det blir problem för tjejer också.
Enstaka? Nej, det är vanligt att tjejer tycker det är jobbigt med killar som tror att dom är intresserade. Kan inte en tjej få vara glad och social, utan att hon måste värja sig från ovälkomna närmanden?
När jag kallade mig kaffedraken så skrev jag om en tjej som jag var kär i hon var 24. 20 år yngre. Jag trodde att hon var intresserad, men jag visste inte.
Alla här visste att hon inte var intresserad. Min syster också, som jag berättade detta för.
Jag visste att hon var singel.
Jag tror inte hon är lesbisk, hon hade varit ihop med killar.
Jag visste inte om hon var nöjd som singel då, eller ville träffa nån.
Nu har jag svarat på dina frågor.
Nej du har inte svarat på mina frågor. Du nämnde ett specifikt fall under vissa omständigheter med dig som frågade. Jag frågade om en allmän situation när en godtycklig kille blir intresserad av en tjej.
När du svarat på det allmänna fallet och inte ditt fall ska ska du få svar på din fega som är förvånansvärt lättbesvarad.
Varför behöver inte kvinnor lära sig att ta ett nej? Enligt min erfarenhet är man både bög och äcklig om man tackar nej. Jag har fru och två barn hemma.