Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Skäms över små bröst

Hm.. jag vet inte riktigt vad du vill få ut av tråden om du nu säger att du skäms och inte vill göra något åt saken (operation) men jag har alltid haft MEGASMÅ tuttar (nästan obefintliga) och har alltid tyckt det var jobbigt MEN detta har ändrats med ålder. Idag är jag 30 år, har en fantastisk sambo som tycker om mig som jag är. Han tycker det är fint med mindre fasta bröst än "stora och onaturliga eller hängiga". Har själv tjatat att jag vill operera mig och även sagt att jag ångrat att jag inte gjorde det i tidiga 20års åldern för att skonas från många års osäkerhet (men också för att jag själv tycker att det är attraktivt) men min sambo menar att han inte kommer tycka om det. Om man nu alltså ska tillåta en man att ha en åsikt om sin kropp alltså, men jag är glad för att han är så ärlig för det har boostat mitt ego och jag känner inte längre något behov av att operera mina bröst... av den anledningen.

Däremot har jag ammat två barn och funderar nu på att göra ett bröstlyft samt minska bröstvårtorna.

Svar på tråden Skäms över små bröst