Inlägg från: Anonym (Vidrigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vidrigt)

Fisting?

Riktigt sjukt. Aldrig! 

• Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Fia) skrev 2024-01-25 13:10:08 följande:
    Sjukt hur, varför skulle det vara det? Om det är skönt?
    För att det ger skador både i tarm och underliv? Allt som känns skönt är inte per automatik något bra heller.

Finns folk som tycker det känns skönt att skära sig i armarna också. 
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Mia) skrev 2024-01-25 19:58:49 följande:
    Låter som att du är en riktig förståsigpåare.

Har du egna personliga erfarenheter av fisting?

Berätta om de, så förstår vi bättre!
    Måste man ha hoppat från en bro själv för att fatta att det är skadligt eller? Idiot.
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Mia) skrev 2024-01-25 20:13:49 följande:
    Åhå, du är bara en sk låtsas-förståsigpåare med andra ord.

Ja ja, en till som utger sig för att kunna utan egen erfarenhet.

Rätt trist egentligen.
    Jag är smart nog att fatta att det är en abnormal aktivitet. Att en näve inte hör hemma i en anal eller vagina kan vilken normalfuntad person som helst räkna ut med lilltån.
    Bara en sån sak som att ni måste manipulera med glidmedel först borde ge en hint. Det är inte naturligt, bara sjukt. 
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Fia) skrev 2024-01-26 08:36:42 följande:
    I en anal skulle jag personligen inte vilja ha en hand i närheten. Men det här med glidmedel beror på hur våt man är vid tillfället, det är inget måste.

Sjukt? Nej, det är upp till personerna som sysslar med det, det bestämmer inte du. Sexualitet innehåller många olika komponenter, kan det vara så att du anser att allt som inte innebär sex för befruktning är fel? :)
    Nej, det är upp till hur naturen har utformat våra kroppar. Stjärten är inte anpassad att ta emot något utan bara släppa ifrån. Det är att gå emot naturen att hålla på med dessa sjuka aktiviteter. 

Nej, sex behöver inte bara handla om befruktning. Men att skada en känslig anal med föremål eller kroppsdelar är nåt helt annat än sunt. 
  • Anonym (Vidrigt)
    Pussan skrev 2024-01-26 23:41:31 följande:
    När jag är tillräckligt kåt kan en damhand utan större problem glida in i fittan utan glidmedel, så då är det väl naturligt om jag förstår dig rätt?
    En hand är inte anpassad för att penetrera en kvinnas underliv. Hur man ens kan komma på nåt så knäppt är en varning nog för oss normala som inte är porrskadade. 
    Och sluta använda grova könsord på ett familjeforum. Det finns minderåriga som läser här. Sjuk tråd förövrigt som inte hör hemma härinne. 
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Mia) skrev 2024-01-26 08:40:43 följande:
    Eftersom du inte tycks ha egen praktisk erfarenhet, så teoritiserar du ju bara.

Då blir det ju ganska ointressant det du teoritiserar om,
    för du bara gissar dig till hur det kan vara.
    Man behöver inte ha sysslat med något onaturligt för att förstå att det är onaturligt. Mänsklig anatomi är inte kärnfysik precis. 
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-26 08:56:46 följande:
    Fast att säga att glidmedel är tecken på något onaturligt kan du ändå inte mena på fullt allvar. För många kvinnor, inklusive mig, är det oftast något nödvändigt även under vanligt vaginalt sex, beroende på storleken på mannens penis och skörheten på kvinnans slemhinnor. 
    Jo, om det används för ett onaturligt syfte som nävar i kroppen så är det onaturligt. 

En normal kropp som funkar som den ska (med naturlig lubrikation) behöver inget glidmedel. Sen skulle jag säga att det är precis lika osunt att ha sex med någon som är för stor och där man inte är kompatibla med varandras könsdelar. Med eller utan glidmedel inblandat. 
Svar på tråden Fisting?