Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Fisting?

Sofiaan skrev 2023-12-14 10:18:12 följande:

Jag har provat det med en kvinna , tog väldigt långtid men tillslut så hade hon hela handen inne i mig. Använde dock inget glid utan naturligt glid från mig. 

Låter väldigt skönt.

Nyfiken på hur ni tog er fram tillsammans hela vägen...
  • Anonym (Mia)
    Sofiaan skrev 2023-12-14 10:39:20 följande:

Vi satt och pratade bara , det var inget planerat utan det var hon som hon bara frågade rakt ut om jag ville prova , kändes konstigt, jag är inte bi men men okej tänkte , har ju haft tankar men det slutade med tankar och fantasier.. 
    Hur som helst så mycket smek runt om och jag halvsatt Upp , hon smekte och förde in ett finger och pratade nästa hela tiden så jag skulle ha annat att tänka på och det funkade ..

Detta har jag längtat efter att få uppleva länge, blir så glad att höra att någon tänker likadant och gör det.

Hur utforskar ni vidare? Har du fistat henne eller ska du få det? Är hon erfaren att ge och ta emot?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Horribelt) skrev 2023-12-19 22:50:15 följande:

Fisting är horribelt. Inget större än min sambos penis i min vagina tack.

Hur var det när du provade?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-25 19:46:47 följande:
    För att det ger skador både i tarm och underliv? Allt som känns skönt är inte per automatik något bra heller.

Finns folk som tycker det känns skönt att skära sig i armarna också. 
    Låter som att du är en riktig förståsigpåare.

Har du egna personliga erfarenheter av fisting?

Berätta om de, så förstår vi bättre!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-25 20:05:52 följande:
    Måste man ha hoppat från en bro själv för att fatta att det är skadligt eller? Idiot.
    Åhå, du är bara en sk låtsas-förståsigpåare med andra ord.

Ja ja, en till som utger sig för att kunna utan egen erfarenhet.

Rätt trist egentligen.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-26 08:26:51 följande:
    Jag är smart nog att fatta att det är en abnormal aktivitet. Att en näve inte hör hemma i en anal eller vagina kan vilken normalfuntad person som helst räkna ut med lilltån.
    Bara en sån sak som att ni måste manipulera med glidmedel först borde ge en hint. Det är inte naturligt, bara sjukt. 
    Eftersom du inte tycks ha egen praktisk erfarenhet, så teoritiserar du ju bara.

Då blir det ju ganska ointressant det du teoritiserar om,
    för du bara gissar dig till hur det kan vara.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-26 08:56:46 följande:
    Fast att säga att glidmedel är tecken på något onaturligt kan du ändå inte mena på fullt allvar. För många kvinnor, inklusive mig, är det oftast något nödvändigt även under vanligt vaginalt sex, beroende på storleken på mannens penis och skörheten på kvinnans slemhinnor. 
    + 1

Väl formulerat - jag funkar precis likadant.
  • Anonym (Mia)
    Pussan skrev 2024-01-26 23:41:31 följande:
    När jag är tillräckligt kåt kan en damhand utan större problem glida in i fittan utan glidmedel, så då är det väl naturligt om jag förstår dig rätt?
    Snyggt Pussan! Solig
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:34:24 följande:
    En hand är inte anpassad för att penetrera en kvinnas underliv. Hur man ens kan komma på nåt så knäppt är en varning nog för oss normala som inte är porrskadade. 
    Och sluta använda grova könsord på ett familjeforum. Det finns minderåriga som läser här. Sjuk tråd förövrigt som inte hör hemma härinne. 
    Jag använder 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'.
    Mycket trevligare! Solig
  • Anonym (Mia)
    Pussan skrev 2024-02-17 00:04:24 följande:
    Anonym (Mia) skrev 2024-02-16 09:06:27 följande:
    Jag använder 'porr-inspirerad' istället för 'porrskadad'.
    Mycket trevligare! Solig
    Håller med Mia, porr kan ge mycket inspiration till ett varierande sexliv. Jag vill inte bara göra sånt som är ¨normalt¨ (vem som nu avgör det?) utan jag vill prova på allt som kan förhöja njutningen. 
    Vi gör alla som vi själva vill, visst är det bra!? Sedan förstår jag inte varför en tråd om en form av sex inte skulle höra hemma under rubriken sex och samlevnad. 

Finaste Pussar, vi är på samma våglängd helt klart och tar för oss och njuter  gott v allt det sköna livet kan ge.

Mest synd om de ängsliga stackare som går miste om otroligt sköna saker.

Skulle gärna leka med dig och känna din hand djupt inne i mig Tungan ute
Svar på tråden Fisting?