Rätt eller fel att begära pengarna tillbaka? (Wish)
Eftersom du inte fick vara du beställde så var det helt rätt gjort. Hade absolut gjort samma sak.
Eftersom du inte fick vara du beställde så var det helt rätt gjort. Hade absolut gjort samma sak.
Det stämmer ändå inte. Du gör som ni vill men jag håller med din vän om att det var lögn. Det blev en miss någonstans då någon ändrade en vara men att välja att "varan inte kommit" är ändå fel då en vara faktiskt kom.
Det förändrar väl inte det faktum att du ljög? Dessutom behöll du väl den tröjan som kom utgår jag ifrån så det bör väl klassas som bedrägeri eller stöld.
I deras system så är varan ändå levererad så ja de gjorde fel men du skulle ändå ha reklamerat på korrekt sätt. Förstår att man inte orkar men...
Frågan var om varan jag beställt kommit, jag svarade ärligt att nej, den kom inte. Den var dessutom flera veckor försenad redan som det var.
Du både ljög och stal, hoppas du är nöjd med exemplet du sätter för din dotter. Det är inte säkert att du får pengarna tillbaka heller, de flesta företag skickar bara ut en ny vara.
Nej, jag har aldrig handlat på Wish. Det där är hårklyveri, hon fick en vara. Hade hon berättat att hon och fel vara och de hade sagt att hon kunde behålla den hade det varit en helt annan sak.
Nej, jag har aldrig handlat på Wish. Det där är hårklyveri, hon fick en vara. Hade hon berättat att hon och fel vara och de hade sagt att hon kunde behålla den hade det varit en helt annan sak.
Så du menar att det är mer moraliskt riktigt att ljuga och stjäla från Wish än något annat företag? Då vet jag.
Ts fick FEL vara och låtsades som att hon inte fått något alls.
Då skriver man: Jag fick fel vara.