Vågar ni vaccinera er mot covid?
Jag gav en DIREKT källa också till hans publicerade forskning på Sahlgrenska, inte heller det dög.
Jag gav en DIREKT källa också till hans publicerade forskning på Sahlgrenska, inte heller det dög.
Källan var med, och du fått den som länk, du har ingen ursäkt där inte.
Det är fortfarande ingen som vet varför du blandar ihop vanliga blodproppar med vaccinets fåtal blodproppar, och vad du där tror du säga.
Jag får se när jag fråga den personen som fick sitt smaksinnen raderade och hur det gått under detta ~år som passerat.
Såg inte personen idag, så får göra nytt försök imon.
Tar min andra nästa vecka och har en biverkning som jag inte förstår mig på(ej 100% säker på att det är av vaccinet heller) och det är att näsan känns täppt ibland, och sen forsar det ut segt och klart snor.
Snyter mig två gånger, och sen är det borta några dagar.
Detta är något jag aldrig haft i livet innan.
Nope, uppgifterna var där för dig att med enkelhet ta reda på det själv, och på detta fick du även länk till Sahlgrenska och hans publicerade forskning.(Som då givetvis inte är om om den tredje sprutan man adresserar frågan om.)
Du kan alltid läsa en gång till
"Tredje spruta
Ali Harandi tror att vi inom ett år kanske behöver få en tredje spruta för att hålla immunförsvaret igång.
? Det finns en del forskare som är skeptiska till att ta en tredje spruta med mRNA-vaccin. Det finns tecken som tycker på att de kan skapa en stor inflammation i kroppen. Men det här vet vi inte än, säger Ali Harandi.
Han menar att vi i höst kommer att veta mer om antikropparnas hållbarhet och huruvida det behövs en tredje vaccinspruta.
? Det kan vara så att vi bara vaccinerar riskgrupper i framtiden på samma sätt som med influensavaccinet. Det kommer också nya vaccin, bland annat ett proteinvaccin som verkar vara mycket lovande."
Som du ser, källan fanns där i namn x2 och adresseringen om den tredje sprutan.
Att man adresserar en fråga, är inte samma som man komemr genomföra den, vilket man msåte förtydliga och efter tidigare erfarenheter.
Det är såna här SJÄLVKLARA saker också.
Ali är en källa för det nämda stod där klart och tydligt för dig att läsa om, och du får läsa upp dig av det han lyckats förmedla.Jag har inte gått på djuoet på den än, då det itne käns så aktuellt än och innan man får in något svar som pekar på ena eller andra hållet.
Det är vädkigt udda och presentera en källa på vem som sagt vad, och sen säger du nope är inte intresserad, och detta fast än källan är där.
Rätt perpelxande faktiskt, men ändrar dock inget om att frågan har börjat adresserats av vissa inom området immunologi som är hans expertis som jag förstår det och mikrobilologi.
Lycka til med att utmana han, för t det med mig ger oss inegt, då frågan inte är besvad än.
Jag bara antar man kommer börja ta en del antikropptester och säkerligen en del T-cells tester och se vart man hamnar i höst och för detta syfte i att få svar på denna fråga om det är nödvändigt att fylla på.
Det var min första tanke, men saknar logik att hoppa över dagar och när pollenen ökade.
Igår snöt jag mig, idag helt fritt och inte ens det minsta täppt, för sen bli täppt och forsa ut detta sega kalra snor, snuter mig och sen borta i några dagar.
Aldiig i mitt liv haft något som ens nuddar likna något sånt.
*En harmlös biverkning som stör inget egentlige, dock nått spm jag observerat.
Och inget annan biverkning, mer än öm arm och skum känsla direkt efter injektionen och dagen efter, dag tre var allt borta, tyuom näsan konstigheter.
Trodde detta var självklart, men ser ett förtydligande till får göras.
Och det är att det är stor skillnad på publicerade papper och ställa en ny fråga om antikroppar och T-celler räcker, eller om det ska fyllas på.
Och det är frågan om det blir en publikation här av denna fråga, den som lever får se.
Dock kvarstår faktumet att man adresserar frågan om att det kanske är nödvändigt och källa på det nämnda och namn har du fått.
Så varför du ältar något som vi inte kommer få svar på än, det är en fantastiskt olöslig gåta.
Och jo, det är en länk gör hans publikationer, sen om de är samtliga, det vågar jag inte svara på.
Impact of the Rotavirus Vaccination Program in Norway After Four Years With High
Nope, uppgifterna var där för dig att med enkelhet ta reda på det själv, och på detta fick du även länk till Sahlgrenska och hans publicerade forskning.(Som då givetvis inte är om om den tredje sprutan man adresserar frågan om.)
Du kan alltid läsa en gång till
"Tredje spruta
Ali Harandi tror att vi inom ett år kanske behöver få en tredje spruta för att hålla immunförsvaret igång.
? Det finns en del forskare som är skeptiska till att ta en tredje spruta med mRNA-vaccin. Det finns tecken som tycker på att de kan skapa en stor inflammation i kroppen. Men det här vet vi inte än, säger Ali Harandi.
Han menar att vi i höst kommer att veta mer om antikropparnas hållbarhet och huruvida det behövs en tredje vaccinspruta.
? Det kan vara så att vi bara vaccinerar riskgrupper i framtiden på samma sätt som med influensavaccinet. Det kommer också nya vaccin, bland annat ett proteinvaccin som verkar vara mycket lovande."
Som du ser, källan fanns där i namn x2 och adresseringen om den tredje sprutan.
Att man adresserar en fråga, är inte samma som man komemr genomföra den, vilket man msåte förtydliga och efter tidigare erfarenheter.
Det är såna här SJÄLVKLARA saker också.
Ali är en källa för det nämda stod där klart och tydligt för dig att läsa om, och du får läsa upp dig av det han lyckats förmedla.Jag har inte gått på djuoet på den än, då det itne käns så aktuellt än och innan man får in något svar som pekar på ena eller andra hållet.
Det är vädkigt udda och presentera en källa på vem som sagt vad, och sen säger du nope är inte intresserad, och detta fast än källan är där.
Rätt perpelxande faktiskt, men ändrar dock inget om att frågan har börjat adresserats av vissa inom området immunologi som är hans expertis som jag förstår det och mikrobilologi.
Lycka til med att utmana han, för t det med mig ger oss inegt, då frågan inte är besvad än.
Jag bara antar man kommer börja ta en del antikropptester och säkerligen en del T-cells tester och se vart man hamnar i höst och för detta syfte i att få svar på denna fråga om det är nödvändigt att fylla på.
Det var min första tanke, men saknar logik att hoppa över dagar och när pollenen ökade.
Igår snöt jag mig, idag helt fritt och inte ens det minsta täppt, för sen bli täppt och forsa ut detta sega kalra snor, snuter mig och sen borta i några dagar.
Aldiig i mitt liv haft något som ens nuddar likna något sånt.
*En harmlös biverkning som stör inget egentlige, dock nått spm jag observerat.
Och inget annan biverkning, mer än öm arm och skum känsla direkt efter injektionen och dagen efter, dag tre var allt borta, tyuom näsan konstigheter.
Trodde detta var självklart, men ser ett förtydligande till får göras.
Och det är att det är stor skillnad på publicerade papper och ställa en ny fråga om antikroppar och T-celler räcker, eller om det ska fyllas på.
Och det är frågan om det blir en publikation här av denna fråga, den som lever får se.
Dock kvarstår faktumet att man adresserar frågan om att det kanske är nödvändigt och källa på det nämnda och namn har du fått.
Så varför du ältar något som vi inte kommer få svar på än, det är en fantastiskt olöslig gåta.
Och jo, det är en länk gör hans publikationer, sen om de är samtliga, det vågar jag inte svara på.
Impact of the Rotavirus Vaccination Program in Norway After Four Years With High
Du fått källan och namn på källan.
Som sagt vad väl publicerad forskare.
gup.ub.gu.se/publication/304865
gup.ub.gu.se/publication/304809 En om COVID-19 av de två publicerade efter COVID-19 starten.
gup.ub.gu.se/publication/297647
gup.ub.gu.se/publication/293534
gup.ub.gu.se/publication/289982
gup.ub.gu.se/publication/276511
gup.ub.gu.se/publication/269012
gup.ub.gu.se/publication/266506
gup.ub.gu.se/publication/253694
gup.ub.gu.se/publication/273359
gup.ub.gu.se/publication/259145
gup.ub.gu.se/publication/249693
gup.ub.gu.se/publication/249379
gup.ub.gu.se/publication/232487
gup.ub.gu.se/publication/240389
gup.ub.gu.se/publication/199370
gup.ub.gu.se/publication/166933
gup.ub.gu.se/publication/160908
gup.ub.gu.se/publication/158664
gup.ub.gu.se/publication/158661
gup.ub.gu.se/publication/127720
gup.ub.gu.se/publication/158663
gup.ub.gu.se/publication/158662
gup.ub.gu.se/publication/127724
gup.ub.gu.se/publication/127722
gup.ub.gu.se/publication/108333
gup.ub.gu.se/publication/108287
gup.ub.gu.se/publication/120933
gup.ub.gu.se/publication/109171
gup.ub.gu.se/publication/108415
gup.ub.gu.se/publication/85322
gup.ub.gu.se/publication/97110
gup.ub.gu.se/publication/110160
gup.ub.gu.se/publication/110212
gup.ub.gu.se/publication/110186
gup.ub.gu.se/publication/110207
gup.ub.gu.se/publication/53647
gup.ub.gu.se/publication/53607
gup.ub.gu.se/publication/53597
gup.ub.gu.se/publication/53613
gup.ub.gu.se/publication/52640
gup.ub.gu.se/publication/53551
gup.ub.gu.se/publication/53630
gup.ub.gu.se/publication/53544
gup.ub.gu.se/publication/53547
gup.ub.gu.se/publication/113103
gup.ub.gu.se/publication/136914
(Gör förbehåll att en siffra kan var fel i någon av alla dessa länkar.)
Men opps
Och pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/ (om länk inte funkar, så är det lika enkelt och gå in på pubmed och se samma och efter sökt på det namn som AB berättade om lyfte frågan om det kanske behövs en tredje spruta för att fylla på antikropparna.
Det är udda att du inte förstår vem källan är efter alla dessa gånger, och när det står det i texten som jag först gav och upprepade gånger.
Det är udda att du inte förstår vem källan är efter alla dessa gånger, och när det står det i texten som jag först gav och upprepade gånger.
Menar du att du inte kan följa en publikation och dess innehåll, och fast än det är bara ett klick ifrån.
Intressant och talande.
Källan var med, verkar som källhantering inte är din sak.Källkritik går inte ha på en fråga man bara adresserar och inte sagt än att det krävs en tredje spruta, och det förstår även du.
Otroligt du inbillar dig att AB är källan, och när Ali är
Det intresant är att nummer ett, Sahlgrenska länken ger Ali´s publikationer.
Allt som krävdes där är två klick, ett på publikationer och sen på den man är intresserad av.
Sen har jag listat åt dig, då du verkar ha stora svårigheter ta in detta.
Och sen har du även pubmed om du nu hade vetat vad det är.
Det intresant är att nummer ett, Sahlgrenska länken ger Ali´s publikationer.