klyban skrev 2021-06-14 10:51:48 följande:
Mediciner har biverkningar, visste du inte om det?
Och tex alvedon överstiger vaccinets dödlighet, så du får lite perspektiv.
Ja, Norge lyfte denna med blodproppar och orsak, dock var de inte ensamma om du nu inbilla dig det.
En vuxen människa kan se vem som säger vad och ta reda på själv och det som står i artikeln, den har faktiskt källat redan och du låtsas om att det inte är källat, undrar varför du stänger ögonen när fakta kommer på bordet.
Mycket MYCKET intressant diskussionsteknik av dig, dock säger den inget alls och det är nog syftet verkar det som också.
Varför berättar du för mig att du inte vet vad ordet desinformation betyder?
Rätt udda, men tack för det och påvisar hur ointresserad du är av fakta.
Vaccin är en typ av medicin, så vad du ville ha sagt med det är ingen som vet.
Mediciner har biverkningar, och de fungerar också, B E V I S L I G E N!!!
Hade du läst notisen så finns där allt du behöver, frågan är varför du trodde det skulle försvinna.
Men tycker du inte själv det är lustigt att du stänger ögonen och sen tror du säger nått om den tredje sprutan.
Som du förstår så kommer facit senare, och det är bra att du gräver ett hål, för det berättar exakt det vi vill veta med din osaklighet.
Dock kvarstår faktumet att man pratar om en 3:e vaccindos, och vi har nu kommit till punkten där du låtsas om att fakta inte existerar.
Vi sett detta många gånger du är med i trådar att fakta undviker du ofta.
Jag är övertygad om att det är den där introduktionskursen som inte var djup nog(Kanske du bar regga dig för kursen och sen strunta i den?), och att du nu tror du kan allt.
Och jag som inte ens påstår jag är utbildad, kan mångfalt mer än dig och är mer vetgirig än du är.
Frågan är varför du inbillar dig att man inte har börjat adressera en tredje vaccindos, och när man U P P E N B A R L I G E N redan pratar om den.
Och det är nu semantiken följer, i ditt hopp om att felen inte ska synas.
Men det roliga i det hela, det är att mer än jag upprepar dina fel och allt du gör är att låtsas ingen berättar om dom.
Jag har aldrig sagt att mediciner inte har biverkningar. Jag skrev att biverkningar nödvändigtvis inte har med effekten av vaccinet eller mediciner och att biverkningar är individuella, dvs alla får dem inte.
Vad har alvedon med vaccinet att göra?
Var har jag skrivit att Norge var ensamma om att lyfta blodproppar som biverkning?
Aftonbladet är ingen seriös källa oavsett vad de skriver! Det måste väl även du förstå?!
Var har jag skrivit att jag inte vet vad desinformation är? Något säger mig att du inte ved vad det är.
Vad är det som är rätt udda?
Nej, vaccin är ingen medicin. Utan ett vaccin för att förebygga sjukdom så att man ev ska slippa ta vaccin.
Ja, varför skulle mediciner som ger biverkningar inte fungera? Biverkningarna är ett tecken på att kroppens immunförsvar börjar jobba och det innebär att medicinen och vacciner har en effekt. Det säger dock inte hur långvarig denna effekten är.
Ja, en docent har pratat om en tredje spruta i Aftonbladet. Det inget bestämt ännu om någon eventuell tredje spruta.
Du kanske ska ta och berätta vad det är för introduktionskurs du med jämna mellanrum drar upp.