Vågar ni vaccinera er mot covid?
Har du någon källa, jag är extremt nyfiken och kan vara stor hjälp till anonym(gravid).
har du nått matnyttigt?
Har du någon källa, jag är extremt nyfiken och kan vara stor hjälp till anonym(gravid).
har du nått matnyttigt?
Du har inte funderat på att stoppa när du även läser?
Låter farligt att inte göra.
Att mobba en annan användare?
Du frågade vad som var diariefört och jag svarade.
Varför sprider du desinformation är en riktigt fråga, och du som försöker påstå du är utbildad inom sjukvården området, så blir man perplexad på de stora missarna.
Och om du var saklig, så skulle du i alla fall delta i en diskussion än denna strida ström av desinformation av dig.
Det var sakligt inom vaccinationer, och jag förstår en antivaccer kallar det för bladder och istället för svara sakligt.
Och det babbel var bara av en orsak för att undvika svara sakligt om viktiga saker.
Det intressanta är ju att man kallar saklighet för babbel och för slippa svara och låtsas om annat.
Desinformationen om vaccinet skyr inga medel att forcera sin fantasi på andra.
Och nu kommer detta inlägger kanske svaras med vart är sakligheten, ja, right back at ya, för den ville "ni" skippa genom kalla sakliga argument för babbel.
Dessa diskussionstekniker för slippa delta i ämnet är beklagligt, dock väldigt lätt identifierat och efter den punkten vet man
Det är lite som anonym(gravid), som blir kallad för antivaccer på FB och bara för hon är fokuserat på en fråga som gör henne väldigt osäker och kanske tom lite rädd.
Men det enda det är frågor som hon känner hon måste ha svar på, ser inte så mycket antivaccer i det.
Det är din fråga och citaten är ett DIREKT derivat av det.
Så ta det med dig själv, för jag kan inte svara åt dig vad du vill där.
Vi vet att Regeringsuppdraget har ställt denna fråga till FHM och det ska rapporteras in var kvartal i två år ifrån den 9:e Juni då det diariefördes.
AndreaBD berättar att du inte ens förstår, och en sak jag lärt mig i såna fall och det är att du har inget tolkningsföreträde i vad hon menar.(Men ta du det med AndreaBD, låter som mer lämpligt.)
Ja, diarieföringen berättar när fick Regeringsuppdraget, du kan inte blunda för detta uppdrag längre och alla de frågor som FHM ska svar på där.
Det är inget babbel, utan en saklig fakta med detta datum och är en officiell handling som du aldrig kan låtsas bort i din desinformation om att en tredje spruta aldrig skulle vara adresserad i denna fråga.
Det var exakt därför du tjatade om AB istället om den faktiska källan som AB bara återgav.
Det är jobbigt att inte kunna ge dig ens ett okey svar.
Dock är att jämföra med BR lätt haltande, och faktumet att de har en president som skiter fullständigt i COVID-19 lär inte göra situationen bättre för de gravida där.
Du citera mitt inlägg där jag besvarade din frågan om diarieföring en.
Ta ansvar för det du skriver, åtminstone en gång?
Dock vet vi att frågan är ställd till FHM och när de är ställd och tack vara diarieföringen.
Varken mer eller mindre, så kommer du till någon poäng snart?
Och vi får se om det blir både en tredje och fjärde dos vaccin, det har upprört något otroligt att jag tog upp detta i tråden initialt.
Och svårt och förstå varför, dåd et är galet logisk fråga att ställa.
Det bästa av allt frågan är ställd till FHM, men först får ju det gå 3 månader innan vi kan börja ana vad de börjar komma fram till.
Men nått säger mig vid andra kvartalsrapporteringen är då vi får en mer bred blick om vad det blir och eventuell tredje spruta.
När det kommer tredje dosen får vi vackert vänta och se vad man komemr fram till och när faktan trillar in.
Influensavaccinen byter från ett år till annat och är baserat mycket i kvalificerade gissningar.
Ta ansvar för dina inlägg och frågor, så slipper du hamna där du nu hamnade.
Vem har trott det i frågan om gravida och deras bäbbar?
Sen är värt och nämna att en rätt bra antal bor i städer mitt i djungeln och där Bolsonaro vägrat hjälpa till.
Men stoppade flyg, var har det med nått och göra?
För det har ju många gjort i omgångar på många ställen.
Förra året vid detta tillfälle så hade vi bra mer på IVA OCH vi var betydligt duktigare då på att följa rekommendationerna.
Och vi vet redan att vaccin fungerar, och man har avvisat ett vaccin och ett tyskt, då den bara hade ett 47% skydd.
Ja, vädret har en påverkan också, speciellt vid en massa sol.
Det man gör är en ny var år, och handlar ofta inte ens om en påfyllning, då många patienten har inte ens någonsin tagit en första gång.
Är det inte bättre att du berättar vad, än missa så och vägra inse att det blev galet för dig igen.
Hur kan en utbildad missa dessa detaljer, finner det extremt tokigt att det sker så ofta.
Vi vet redan, du riktar om samtalet i hopp om ingen ska märka felet.
Men saken är att det gör du först efter felen blivit avslöjade.
Ni antivaccers är bara för konstiga faktiskt, det är nu du säger du tagit två sprutor men det hjälper inte pga vad annat du säger.
En annan intressant detalj, det är att du är så sällan saklig, och sen anklagar andra för inte vara i hopp det ska dölja din egen.
Vi haft flera komiska här, där du undrat vart sakligheten är, så räcker det titta i det du citerade.
Vi kommer med kraft avslöja din desinformation om och om igen allt eftersom den trillar in, du är farligt för det Svenska samhället med din desinformation och antivaccer retorik.