Vågar ni vaccinera er mot covid?
Varför tror du det fått ett villkorat godkännande för försäljning och ska gås igenom varje år!
Fattar ni verkligen inte problemet med att staten skapar ett vaccin rekordfort som de uppmanar alla att ta, finns inga biverkningar, helt ofarligt, det är bråttom att ta, tänk inte efter lita på oss. Massvis med bilder och videosnuttar visas på kända människor som tar sprutan som ska påverka alla att göra samma sak. När människor litar direkt på detta eller känner att de har inga andra alternativ. De tar sprutan och blir så allvarligt sjuka av den att de sedan dör. Är det på något sett rätt? Är det inte staten som tvingat fram detta beslut hos så många? De personerna kanske 1, aldrig hade fått corona ändå? 2, de kanske inte hade dött av det? Då känns det väl jävligt onödigt att de blev påtvingade sprutan. Det hade känts förjävligt både för min del och om det hände någon I min familj. Totalt grundlurad, på livet. Vad spelar det för roll om det bara var några få det gällde? Ingen ska behöva dö av ett vaccin!
Det som var fel var att vid ett så tidigt stadium påtvinga människor att ta detta vaccin, med löfte om att allt skulle bli bra då. Ta det, ta det, var den enda reklamen som strömmade förbi!
Jag är glad att jag inte lita på allt staten säger.