Vågar ni vaccinera er mot covid?
Men min syster och en vän till mig fick också mässlingen och båda blev rejält sjuka.
Så att man är barn är tyvärr inget hinder för att slippa bli svårt sjuk av barnsjukdomar.
Kommer absolut inte att vaccinera mig. Är en kvinna på 28 år och finns ingen anledning. Skrämmande att se hur många som följer strömmen och vaccinerar sig bara för att någon säger att man ska göra det. Läs på om vaccinen innan...det är ju inget vanligt vaccin.
Region Stockholm säger 1 av ~1300000 doser ger anafylaktisk chock.
Och man lyfter det som det händer varje vaccinering, och sen säger man att man inte är antivaccer.
Lite komik blir det.
Lite komik blir det.
Antivaccers är mycket upprörd över såna här faktan att det är så ovanligt och som prevalensen endast är 1 på 1,3miljoner.
Men en antivaccer bygger inte sina argument på verkligheten, utan bara hoppas de som läser det dom skriver och att dessa inte förstår verkligheten nog att avfärda det dom säger pga egen kunskap.
För oss andra som har huvudet på skaft, går inte på såna saker so men antivaccer säger.
Nazisten Linda Karlström satt ju i TV och ropade ut hur de aldrig gör dubbel blinda studier på vaccinen.
Och detta fast än dubbelblind studier alltid görs.
Antivaccers är inte intresserad av en verklighet, utan bara lura på sin egen på dig!