Vågar ni vaccinera er mot covid?
Två dagar senare, inga symptom alls. Körde ett tufft intervallpass igår, och allt kändes som vanligt. Idag styrketräning för axelmuskeln där jag fick sprutan, inga problem.
Två dagar senare, inga symptom alls. Körde ett tufft intervallpass igår, och allt kändes som vanligt. Idag styrketräning för axelmuskeln där jag fick sprutan, inga problem.
Så om man ringer sin VC och vill ha "bältros-vaccin" så är det fritt fram?. Man får tid snabbt? Jag har ALDRIG hört talas om ngn som tagit det vaccinet men när/om jag får barnbarn så är jag på hugget.
Nope, vi har fall där man konstaterat smitta och antikroppar och tidigare.
Men inget test som konfirmera det dock, men väl skador på lungorna som överensstämmer med COVID-19.
Men väl berätta viruset var här troligtvis minst i December.
Precis inget ändrar sig efter det inlägget du skrev där.
Vi är i december helt klart, du pratar om nått annat som vanligt av någon udda anledning.
Men inget test som konfirmera det dock, men väl skador på lungorna som överensstämmer med COVID-19.
Vi är i december helt klart, du pratar om nått annat som vanligt av någon udda anledning.
Kan du länka till någonting som stödjer ditt påstående ovan?
Du skrev att du förstår vad R0 är.
Enligt WHO
www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/risk-comms-updates/update-28-covid-19-what-we-know-may-2020.pdf
är R0 för Covid-19 estimerat till att vara mellan 2 och 4.
"Basic Reproductive Rate (R0) is the average number of people infected by one person in a susceptible population. R0 for COVID-19 is estimated to be between 2 and 4"
Kan du länka till någonting som stödjer ditt påstående ovan?
Du skrev att du förstår vad R0 är.
Enligt WHO
www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/risk-comms-updates/update-28-covid-19-what-we-know-may-2020.pdf
är R0 för Covid-19 estimerat till att vara mellan 2 och 4.
"Basic Reproductive Rate (R0) is the average number of people infected by one person in a susceptible population. R0 for COVID-19 is estimated to be between 2 and 4"
OT OT OT men minns en tid när man var FÖRKYLD. Liksom en vanlig hederlig förkylning. Kändes som om man hade hög feber men så var det sällan , men SJUK kände man sig verkligen. FINNS det idag? Liksom en....."vanlig" förkylning` SJÄLVKLART testar man sig för C19 och stannar hemma och isolerar sig som om man fått en släng av Jersinia Pestis vid minsta halsont och sjukdomskänsla idag? Eller? FINNS vanlig förkylning idag?
Tror du att smittsamhet är det enda WHO tittat på när de beslutar om pandemier.
Om du vet att det du skriver är korrekt borde du kunna länka till en trovärdig källa som stödjer ditt påstående, speciellt med tanke på vilken utbildning du säger dig ha.
Om du förstår R0, och du fortfarande anser att allt du skrivit i denna tråd är korrekt borde du kunna länka till någonting som skulle visa vattkoppor är väldigt mycket mindre smittsamt än Covid-19.
Covid-19 har alltså estimerat R0 mellan 2 och 4 enligt WHO.
Om du är seriös borde du kunna länka till någonting som stödjer ditt påstående.