klyban skrev 2021-05-22 17:24:36 följande:
Pandemier av denna arten brukar hålla på 2-3år och om man tittar historiskt.
Men pandemi på vattkoppor får du ta och förklara lite, då det är årligen ~140miljoner som smittas.
Du pratar so du vill omdefiniera fasta punkter till nått annat och efter du insåg att du inte visste vad du svarade på pga dina kunskapsluckor.
Försök igen, inkorrekt blir det för dig där.
JA, 140miljoner fall årligen, och vi vet alla att andra smittor smittar mindre pga våra effektiva åtgärder som får Sverige att sjunka som en sten i den negativa statistiken.
Jag skriver att du inte vet vad en pandemi är och pga du säger vattkoppor skulle vara en med sina 140miljoner fall årligen.
Vi börjar komma till en punkt där du tar var mening och kompartmentaliserar dom i bitar, vid den punkten slutar du säga nått du det du skriver saknar substans.
Dock berättar du för oss alla att du inte vet vad pandemi är och när du vill göra vattkoppor med sina
140miljoier fall årligen till en pandemi
JA, vi vill veta om denna vattkopppandemi som du tror ~140miljoner fall årligen.
Kommer det ta lång tid innan du googlat till dig svaret?
Faktan är inte fel även om den användaren aldrig haft varken mässlingen eller cancer.
Men det visste du redan mycket väl, vilket gör oss perpelxade att du skriver det ändå.
Pandemin på vattkoppor? Har du förstått att det inte har funnits någon vattkopporpandemi?
Jag har hela tiden sagt att vattkoppor inte är en pandemi, aldeignhar varit en pandemi Och aldrig kommer att bli en pandemi så hur får det till motsatsen är en gåta.
Om du har kunnskap till att vattkoppor skulle ha varit en pandemin så får du gärna länka till det påståendet.
Jag har redan förklarat för dig vad en pandemi är. Hur du får till att vattkoppor skulle vara en pandemi får gärna förklara.