klyban skrev 2021-11-04 20:06:40 följande:
Det är inget svar som vi är intresserade av att om vad du tror AndreaBD fattar eller inte, utan det är bara ett sätt för dig att undvika frågan.
Det är inget svar du behöver vara intresserad av eftersom det inte berör dig alls.
Har ingen susning om varför du frågar en sådan sak, då ingen har pratat om en vattkoppor pandemi, vad vi däremot vet du sagt, det är att du säger COVID-19 är mycekt mer smittsamt än vattkoppor....
Det är till 100% fel, och frågan är varför du skriver något som är så galet fel.
Seriöst? Du förstår inte varför folk ställer frågor?
Att prata om annat innebär inte att inte att frågan är besvarad.
Att vaccinera sig är frivilligt, visste du inte om det?
Ja, jag vet att vaccinering är frivilligt. Det är det jag som har upplyst dig om.
Men min fråga till dig är varför du har så svårt att acceptera att det finns folk som inte vill baccinera sig o h varför du alltid ska ifrågasätta dessa personerna. Kan du svara på det?
Medeltalet på vattkoppors R0-tal har upp emot en nolla bakom sig mot COVID-19´s R0-medeltal.
Så jo, vattkoppor är mycket mer smittsamt än COVID-19 viruset, mot nästan en faktor av tio.
Hur kommer det sig när du skriver fel att du aldrig kan erkänna att det blev fel?
För detta med vattkoppor är så fel det kan bli, och du är trots allt utbildad på området sjukvård och omsorg.
Och även om de glömde av att berätta detta i kursen, så bör det var uppenbart nu, men ICKE!!!
Om du nu ska svara på inlägg som inte är till dig så kam du väl i det minsta svara på inlägget och inte en massa irrelevant babbel?!
Det finns inget specifikt område som heter sjukvård och omsorg. Och det finns ingen kurs man går inom detta heller.