klyban skrev 2021-10-20 15:39:14 följande:
Utom en period där du argumentera precis tvärtom om vaccinen och att det INTE var frivilligt.
Och när det gällde vem som vågat sig på ta vaccinen, som är ett språklig binärt val, antingen vågar eller inte.
Men jag vaccinet är frivilligt, man har man osakliga och ovetenskapliga orsaker till att inte vaccinera sig.
Så berättar man att man inte tar vaccinen pga en fantasi som inte existerar.
Nej, det har jag aldrig gjort. Då har du inte läst och inte förstått. Eller kanske läst men absolut inte förstått.
Spelar ingen roll vad man har för orsaker att inte vaccinera sig, det är frivilligt oavsett.
klyban skrev 2021-10-20 15:39:14 följande:
Exakt samma om hur det fungerade med axel där vaccin tas och när man drar blod för blodprov och detta med blod kommer ur sticket.
Det är mycket udda att du blir så upprörd över att skiva samma som mig, och bildar långa kedjor av inlägg av inget mer än samma än det jag sade.
Som jag sade första gången, det är inget nytt under himlen och INGEN förstår varför du upprepa samma som mig.
Vad är argumentet med att skriva samma som iag?
Men varför frågar jag, detta är bara en sak till du vägrar svara på och vi alla vet varför.
Nej, du skrev inte samma som mig. Du babblade att det berodde på en massa andra saker som är irrelevanta.
Jag har inte skrivit samma som dig så något argument finns inte.
klyban skrev 2021-10-20 15:41:55 följande:
Exakt samma, dock inte exakt samma ord.
Vad är ditt argument för vaccinationen menar du, undrar då du frågade mig det innan.
Inte ens i närheten.
klyban skrev 2021-10-20 15:41:55 följande:
Vaccinationen är frivillig, visste du inte om det?
Är du helt dum eller spelar du bara?
klyban skrev 2021-10-20 15:45:15 följande:
Alla förstod vad vi bägge skrev från början, utom du UPPENBARLIGEN.
Jag har också förstått vad du har skrivit, vilket fortfarande inte var samma som mig. Ditt var meningslös babbel, precis som vanligt.
klyban skrev 2021-10-20 15:45:15 följande:
Nä, testa din om vattenkoppor på dom, så kommer dom kolla upp om du ens är utbildad.
För ingen säger nått som du gjorde om vattkoppor och sen påstår sig vara utbildad inom det sjukvårdande området.
Vad vill du med all din desinformation?
Jag vet inte var du jobbar men iallafall inte inom vården. Som ssk/sjuksköterska kan man inte jobba utan legitimation. För att få legitimation måste man läsa utbildningen och bli godkänd. Min arbetsgivare väldigt noggranna med att alla som söker ssk-tjänster har en legitimation och en godkänd utbildning.
Jag är legitimerade sjuksköterska, dvs har en kandidat i omvårdnad och en yrkesexamen som sjuksköterska. Är inte lika ställt med "utbildad inom sjukvårdande områden".