klyban skrev 2021-10-03 19:21:16 följande:
När en person som du inte vet skillnaden och skriver motsätter och motsäga, och sen aldrig berättar vad som oemotsagdes.
Får mig fundera på om du förstår vad du läser och skriver, än mindre om du förstår vad svarar på och dina svar.
Men kära du, redan i inlägget där jag sa att du motsäger dig själv kom det klart och tydligt ffam vad jag menade att du motsäger dig själv.
Som vi resten förstår, det är att restriktionerna som lyftes 29/9, har inget mer än att göra med att rekommendationerna kvarstår för de ovaccinerade.
Och varför är patientsäkerhet så obetydlig för dig?
För insett nu med många svar med dig, att du inte vill röra den.
Och de legala delarna har inte ändrat sig på 18 månader, och inser att den legala delen förstår du inte när vi ser dina svar.
Det finns särskilda råd för de ovaccinerade som gäller från 29/9. De råden har också länkat till x flera redan.
Verkar som epic tror rekommendationerna är idag nått man kan skita i, nått som vi använt under pandemin sedan starten.(Undra vad som ändrats och inte fatta den enkla.)
Och inte försvinner för restriktionerna för evenemang och folksamlingar har fått sina lyfta.
Personligen följer jag råden trots att jag är fullvaccinerad. Men det är råd som ovaccinerade uppmanas att följa. Om de efterföljs kan fhm inte kontrollera så dem som vill skita i dem gör det utan att något händer.