EpicF skrev 2022-01-02 23:17:26 följande:
Är det verkligen fortfarande så svårt för dig att förstå att man inte behöver något sakligt argument för att inte ta vaccinet mot covid-19. För övrigt behöver man inget sakligt argument för att ta vaccinet mot covid-19 heller.
Jaha, då ska jag säga det till min kollega som inte har tagit vaccinet mot covid-19 att hon bara har drömt eftersom hon enligt dig har tagit det. För enligt dig är det noll påvisade som inte har vågat ta det.
Ja, det var jag som kommenterade att vi tekniskt sätt redan har betalat för covid-19 vaccinet genom skatten....
Utan saklighet berättar man inget.
Det är frivilligt att ta vaccinen.
Eftersom du aldrig påvisar ditt påstående, så kommer man till slutsatsen att det var en irrelevant åsikt som inte existerar.
SÅ berätta du för din kollega att du vägrar påvisa detta och sen blanda in mig.
hade gett hur mycket som helt för vara där se kollegans ansiktsuttryck på den tokiga.
Glöm inte säga till din kollega att CVOID-19 är mycket mer smittsamt än vattkoppor....
Vet du om att det är COVBID-19 vaccin vi pratar om i tråden?
Eller kanske du fortfarande tror vi pratar om allt annat det vaccin som TS pratar om.
Och dessa vaccin behöver man inte betala för, oavsett om man betalar skatt eller inte och är helt frivilligt, och nu vet du det.