klyban skrev 2021-05-20 15:10:06 följande:
Mer svartvita exempel inser jag, en helt naturlig grupp att undvika.
Inget som dina fantasier ändrar på som du förstår alldeles själv.
Ledsen med vaccinering ligger man på ~100%, enda jag inte lyckas ta reda på är hur omfattande vaccineringen är.
Men i USA ca10% mindre fall ger den vaccineringen.
Men 140miljoner fall årligen och på en sjukdom man bara får en gång, talar med all tydlighet en tydlighet.
Och det har inte ens COVID-19 snuddat på att var i närheten av och detta med noll immunitet som start.
Och det blir så många fall trots immunitet.
Varför är du så okunnig om vattkoppor, eller blev du arg för att det talade emot dina argument för det?
Udda är det helt klart.
Återkom gärna den dagen COVID-19 smittat var människa på jorden i dess livstid som vattkoppor.
Så har vi nått och prata om, men nått säger mig jag dör långt innan det sker, lååångt lååååååååånågt låååååååååååååååååååååååånt innan det sker.
Du bör läsa upp dig om vattkoppor, börjar bli komiskt nu när du inte gör.
Fast att du tycker det är naturligt att man inte vaccinerar de som tidigare fått anafylastisk chock av vaccine, innebär inte att det är det. Då kan ingen vaccineras eftersom alla kan få anafylaktisk chock av vaccin.
De som vaccineras mot vattkoppor är immuna och kan då inte få vattkoppor och räknas då inte in i prevalensen. Var det oklart för dig?
Du får gärna ge exempel på var jag har varit "okunnig" om vattkoppor, eftersom du anser det.
Fler folk har haft covid-19 än vattkoppor.