EpicF skrev 2021-10-12 00:43:03 följande:
Det kan uppstå bieffekter (obs, bieffekter inte magiska skador) efter lång tid som man kan koppla till vaccinet. Men det är något du aldrig kommer att förstå.
Magiska skador och magi är det du som pratar om. Inte jag.
Ändrar inte vaccinens effektivitet, och biverkningar ser vi för få av för magiskt uppstå senare.
Jo, det är din magi, och saker som inte existera som ska uppstå om 10-15år, kanske du inte förstår ordet magiskt i sammanhanget?
Anonym (Ja!) skrev 2021-10-12 14:22:41 följande:
TACK för detta! Det har kliat i fingrarna på mig genom hela Klybans och Epics märkliga "diskussion" att skriva exakt detta. Klyban kan ju tyvärr inte uttrycka sig korrekt om så hens liv hängde på det, men just det här var ju löjligt av Epic att hänga upp sig på...
Det spelar ingen roll vad du skriver till epic, som aldrig har fel och aldrig ber om ursäkt för sina fel.
Du kan alltid försöka själv och inse det samma.
Men det är väldigt komiskt att en som säger sig vara utbildad inom området, och hävdar att ett läkemedel ska göra skador 10-15år bort som inte uppstod när läkemedlet var aktivt i kroppen som substans.
Det är faktiskt ett helt galet påstående, hade dessa antivaccers istället sagt att vi får vänta upp till två år, och se då.
Då skulle jag klara av att acceptera vänta så länge, med 10-15år, då för man ett falskt argument.
Tow2Mater skrev 2021-10-12 02:00:54 följande:
"sju av tio som dog en covidrelaterad död mellan 1 och 24 september var dubbelvaccinerade" (
www.tv4.se , fredag 8 Oktober17:20)
Vet du om att det finns de som inte ens bildar antikroppar eller T-celler efter en vaccination?
Men tack för att du berättar att vi kanske nu har en flockimmunitet.
Det är ett efterlängtat besked.
EpicF skrev 2021-10-12 15:57:44 följande:
Ja, det är jag medveten om. Dock inte så i detta fallet för enligt klyban ska det tydligen dyka upp magiska skador efter 10-15 år.
Det är dina magiska biverkningar, inte mina, och jag efterfrågar dessa med det är samma tystnad var inlägg.
Och det är talande för denna desinformation av dig.
EpicF skrev 2021-10-12 15:59:50 följande:
Inte det minsta löjligt faktiskt.
Jag har aldrig pratat om magiska skador, vilket däremot klyban gör.
Jag har döremot pratat om bieffekter som faktiskt kan uppstå långt efter man fått ett vaccin eller dlr den delen ett läkemedel. Dessa är inte magiska överhuvudtaget.
Yup, och denna magi får vi aldrig reda på.
Fakta stödjer inte detta överhuvudtaget.
Men för all del, återkom gärna när skador och död av vaccinen närmar sig nått som liknar COVID-19 skador och död, och där vet även du att du aldrig kommer återkomma.
Men aldrig ha fel och aldrig be om ursäkt för sina fel, berättar du är här snart igen och med desinformation om vaccinen.
Anonym (Y) skrev 2021-10-12 19:55:16 följande:
Jag har inte heller tagit då jag är orolig för biverkningar och önskar det vore säkrare helt enkelt. Men just nu är det ju iaf så krångligt att ens få vaccin. Vad är det som gör att du inte vill ta?
Biverkningarna av COVID-19 är gigantiskt större, GIGANTISKT STÖRRE.
EpicF skrev 2021-10-12 21:18:11 följande:
Jag har aldrig tjatat om magiska skador. Det är klybam som gör det.
Ja, och det är samma svar varje gång om dessa skador du desinformerar om som ska ske om 10-15år och inte syns nu.
Det är det som gör att ordet magi kommer med, just för det finns inget stöd för ditt antivaccer påstående.
Anonym (Ja!) skrev 2021-10-12 22:14:19 följande:
Huh... är EpicF en hon? Jag har alltid tagit för givet att det är en man... Oavsett vilket har du ju rätt i att han/hon/hen inte verkar fatta/bry sig om din förklaring, men nu har du försökt i alla fall :)
Testa förklara nått fel epic skriver och försök med det, du kommer lära dig nått snabbt.
Frågan om hennes vattkoppor, än idag låtsas hon om att COVID-19 är mycket mer smittsamt än vattkoppor, fast än R-tal medeltalen är så stor skillnad på, där vattkoppors R-tal medeltal har en nolla bakom sig mot COVID-19.
Skönt mer och mer kommuner omplacerar de ovaccinerade ifrån patienterna, och låter patientsäkerheten bli viktigt.