Vågar ni vaccinera er mot covid?
Nej, det är mer ovanligt, därav frågan som du också vill förekomma.
Jag väljer vänta på svar om ett sådant kommer och vad för komplikationer som gjorde att det blev två dagar istället för nån timme.
Och är faktiskt inte intresserad av dina svartvita exempel nu, utan endast svar av den användaren.
Men uppbyggnaden påminde om dig, så kanske det är du och komemr aldrig ett svar.
Men vi får se om vi får reda på orsaken till en två dagars inläggning, låter rätt udda faktiskt.
När jag fick allergiska reaktioner av mediciner och angie ödem, så kastade dom ut mig samma sekund de såg det gick tillbaka.
Och sade kom tillbaka om det kommer tillbaka, och det gjrode jag två gånger till och samma skedde där.
Kasta ut mig samma sekund de insåg det gick tillbaka.
Och det är jsut därför det är intressant och vet vad för komplikationer vaccinet ger som ger två dagar.
Men du verkar inte vilja ha svar då en frågan, men sure, du har ju chansen att svara ja på den, men du får vackert vänta på svaret ändå innan du kan diskutera nått om den användaren.
Dina gissningar har vi vid detta laget fått nog av, då de blir så ofta fel.
Det finns hundratals trådar med det, men du väljer att prata om annat eller fabulera ihop att COVID-19 skulle var mer smittat än vattkoppor.
Så börja du där, men dock har vi redan lärt oss att du inte har det intresset, utan du bara ställer nya frågor och ignorerar det som får din desinformation bli övertydlig.