EpicF skrev 2021-09-26 11:37:59 följande:
Driva ut vaccinet? Hur då?
Jag tror inte på sådant. Inget desinfektionsmedel kan drivs ut något vaccinet. Så nej, jag står inte bakom. Tycker bara det är tramsiga påståenden som är farliga.
Det är ingen som förstår den heller, då får fråga "Analdoktorn" om hur den går till.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xq5v5x/inspelning-avslojar-analdoktorn-ordinerar-blekmedel-for-att-driva-u
Är inte klordioxid farligt?
Undra då varför de varnar med en döskalle och varnar för oxidationen.
Det är vad denna doktor vill göra.
Och vem dricker klordioxid för berusning, har då aldrig hört talas om detta innan.
EpicF skrev 2021-09-26 11:41:20 följande:
I Norge handlar det dock inte om att folk inte har vågat utan att man ha fokuserat på att få på många som möjligt att få en dos pga brist på vaccin innan man börjar med dos 2, därför har man längre intervall mellan doserna. Och de har även startar med en tredje dos för de som är i högriskzonen. Man har också börjar vaccinera 12-15 åringarna i Norge redan och för har vaccinerar 16-18 i några veckor redan. Jag har en syster som bor och jobbar i Norge så jag rätt insatt i hur det fungerar.
Dock en klart lägre vaccinationsgrad.
Och nu får vi se vad som sker efter detta utsläppet på "grönbete" innebär i smitta, och en lägre vaccinationsgrad är övertydlig just nu.
Och det bör ge ett resultat som går se i siffrorna senare, och sen får man en uppfattning om det är tillräckligt för en flockimmunitet.
Sverige är intelligenta och väntar lite, och se om man stöter på nått som bör adresseras.
Ska börjas att vaccineras 12-15åringar den 11:e Oktober och ska vara klart innan loven hoppas man och bägge föräldrar måste skriva på för att barnet ska få denna vaccination.