Vågar ni vaccinera er mot covid?
Kan man ta en spruta och sen nöja sig med det?
Kan man ta en spruta och sen nöja sig med det?
Jag har för mig att två än så länge räknas som grundskydd men det kan snabbt ändras till tre då Omikron smiter genom vaccinet men vi har fortfarande ett bra skydd mot allvarlig sjukdom
Ja om de kunde vara ärliga med den egentliga orsaken om varför man ska vaccinera sig. Som de visar i denna video.
www.bitchute.com/video/8aaj6iIuyxd3/
Du får nog läsa om och tänka om, för sällan kommer någon så fel som där och har en direkt koppling till antivaccers verkningslösa kordiala silver, och att de tror placebo är faktiskt effekt ifrån silvret.
Fakta, forskning och saklighet, stödjer mig, och inget du skrev där ändrade nått av detta och jag tror du redan vet om detta och med tanke på inget kom som ändrar nått.
FHM agerar på fakta, och fakta kommer med tiden och ibland ändrar den sig med tiden.
Det enda du berättar för oss här är två saker, du har en hat mot myndigheter, ingen fattar varför, då FHM inte är en operativ myndighet, utan en myndighet som drivs av fakta och forskning.
Och att du bara är politiskt motiverad, och fakta och forskning är liksom inte din sak.
Fakta berättar att den ovaccinerade har TOTAL dominerat sjukvården att belasta den.
Och fakta berättar med detta att vaccinationer har varit sjukt effektiva.
Och det är nu ni börjar ta upp gamla som inte längre kan få en immunrespons på en vaccination, något som man vetat om mycket länge.
Inser med detta inlägg du skrev, att du har inte förstått något som sagts av FHM sedan starten, och att med detta aldrig någonsin kommer förstå så avancerat språk.(lusigt nog är det inte direkt avancerat, det gäller bara lyssna och ha en vilja att förstå vad de säger, har man inte den, så skriver man ett inlägg som ovan och substanslöst.)
Det enda du berättar är att du inte förstår att fakta är så föränderligt i en pandemi, och det enda du berättar också är att du inte har en susning om vad som händer.
För fakta som att Sverige gjort det så mycket bättre än andra, det berättar vår resa ifrån vara 8:e i världen i per capita döda, till 56:e i världen.
Och att du inte förstår hur en pandemi, vad ska det berätta för oss?
Det blir så när de är politiskt motiverade, då är inget gott nog, utan allt är alltid fel.
Och vad värre för denna politiska agenda är en saklig och faktakrävande myndighet.
För verkligheten är det mest ointressant på jorden för dessa med agenda, och hade personen kanske hittat en som var lite tveksam av alla dessa och tagit den.
SÅ kanske användaren haft en poäng om en lite sak, än få allt fel och pga h*n inte förstår vad som sker i en Pandemi.
Det finns inget som kan ändra hur effektivt vaccinen idag, men skoj du trodde den faktan skulle ändra sig och med så lång tid gått.
Inser du anstränger dig svårt att missförstå allt, menar du att du tar beslut på nått sånt?
Låter i mina öron väldigt skrämmande hur lite fakta betyder för dig.
Och talande att du börja prata om annat.
Igen, fakta berättar att man bör vänta.
Fakta är inte din sak, och att det är färsk vara i en pandemi, och att man inte fann det stöd för den vaccineringen än.
Och när man finner stöd, så kommer det förändra sig, kanske det är förändringarna du har svårt för.
Det finns inget som kan ändra hur effektivt vaccinen idag, men skoj du trodde den faktan skulle ändra sig och med så lång tid gått.
Inser du anstränger dig svårt att missförstå allt, menar du att du tar beslut på nått sånt?
Låter i mina öron väldigt skrämmande hur lite fakta betyder för dig.
Och talande att du börja prata om annat.
Igen, fakta berättar att man bör vänta.
Fakta är inte din sak, och att det är färsk vara i en pandemi, och att man inte fann det stöd för den vaccineringen än.
Och när man finner stöd, så kommer det förändra sig, kanske det är förändringarna du har svårt för.
Engång i tiden sa läkare att heroin är en mirakel drog och nåt vi bör använda ofta
Det måste vara så då eller?
Så jävla tragiskt att se hur ni helt förlorat förmågan att tänka självständigt och bara tror på allt som dessa skojare lurar i er
www.unodc.org/unodc/en/data-and-analysis/bulletin/bulletin_1953-01-01_2_page004.html