Inlägg från: Anonym (Z) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Z)

Vågar ni vaccinera er mot covid?

Jag förstår att du är orolig men tänker att du får förlita dig på läkare. Försök att bortse från alla hysteriska antivaccers som aggressivt framför sina egna konstiga konspiratoriska åsikter/teorier om läkarvård/vetenskap. Vi som tar ansvar genom att tillsammans få stopp på denna pandemi, ska inte låta oss påverkas av massa hopus pokus. Deras rädsla för vaccin och sjukdom, ska inte gå ut över oss som tror på vetenskap

• Anonym (Z)

Ts, lyssna på vetenskap. Klart det är läskigt och nytt och ännu värre om du fick svåra biverkningar. Men om dom kollar upp dig tror jag absolut dom vet vad dom gör. Anrivaccers glider på ett bananskal gentemot oss som vågar värna för samhället. Personligen kommer jag ta noll hänsyn till alla som fått erbjudande till vaccin men tackat nej.

• Anonym (Z)

De väntar och ser vad som händer med oss andra som tillsammans vill få stopp på pandemin. Glider på ett bananskal enligt mig

• Anonym (Z)

Varför tjafsa för eller emot. Räcker väl att svara om ni vågar vaccinera er. Anrivaccers varken vågar eller vill pga rädsla eller massa konspiratoriska teorier

. Vi övriga (majoriteten) tror på vetenskap och går efter det. Även om jag har svårt att tro på att högutbildade personer går emot vetenskap och tror på ett icke existerande covid,, att vaccin inte tillför ett slut på akut pandemin. Magnetism osv - väljer jag att ge noll hänsyn till människor som aktivt väljer att avstå - personligen tänker jag inte ta hänsyn till dessa foliehattar

• Anonym (Z)

Är så glad över mina. 2 moderna. Är för andra gången denna sommar i mitt boende i Spanien. Detta året har varit hemskt på alla sätt, förlorat mina föräldrar och min familj har levt hysteriskt strikt. Just nu känner jag mig fri och levande och är enormt tacksam över vaccinet - bryr mig inte det minsta om ev biverkningar som förmodligen inte kommer att inträffa. Jag lever här och nu och är oerhört tacksam för den glädje vaccinet har gett mig efter detta dryga år

• Anonym (Z)

Ptocenttalet som ev dött av vaccinering måste handla om promille. Hur många i världen har vaccinerats och hur många har ev dött av vaccineringen inom 2 veckor?? Att folk orkar hålla på att hitta orsaker över att inte vaccinera sig på grund av sin egen rädsla. Att få corona är ett lotteri, vissa känner knappt av det medan andra blir jätte sjuka eller dör. Jag personligen hoppas att Sverige steppa upp lite, som Frankrike el Danmark tex - inträde till Restuarang etc borde kräva vaccination

Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?