• Pentra

Vågar ni vaccinera er mot covid?

Vi har alla en skyldighet att följa de sanna riktlinjerna gällande Coronan och pandemin, så gott vi kan, så jag vågar INTE, och tänker INTE, vaccinera mig. ... Mvh, Pentra

• Pentra

Mörkertalet kring biverkningarna av vaccinet är stort. Och det dröjer länge innan alla visar sig. Vissa biverkningar tar nämligen både månader och år på sig att ge sig till känna, och dp står man där med skägget i brevlådan, med autoimmuna sjukdomar eller annat, som man inte skulle ådragit sig om man lät bli att injektions-vaccinera sig. Denna gigantiska "apparat" kring vaccinen mot Covid-19 m.fl. är både hänsynslös och grym och det är makten efter pengar som styr, etc etc... Inget covid-19-vaccin för min del. ... Mvh, Pentra

• Pentra
    Anonym (V+) skrev 2021-05-24 13:29:40 följande:
    Vilka är de vaccin-biverkingar som här skulle kunna visa sig först efter månader och år?

Det är för den delen gott och väl ett år sedan de första vaccinerades mot covid. I mars förra året (2020) gavs första Moderna-vaccinet.
    khn.org/morning-breakout/first-human-test-sub.../

Vid det här laget har 1,67 miljarder doser av de olika vaccinen getts.
    www.nytimes.com/interactive/2021/world/covid-...
    Människor reagerar olika beroende på deras biologi, immunförsvar och ifall vaccinet kommer direkt in i blodbanan eller inte mm. mm. Exakt vilka autoimmuna sjukdomar som kan uppstå är därför inte helt lätt att kunna svara på. ... 

Forskning och studier har, sedan Coronans utbrott och efter försök till framtagning av vacciner, visat att dagens injektions-vacciner är mycket opålitliga och kan ställa till med vittgående skador. Mycket har med de sk. spikproteinerna att göra mm. Dessa spikproteiner har forskarna hittills haft för lite kunskaper om, så därför kan vaccinerna, allteftersom tiden går, göra betydligt mer skada än nytta. ... 

Studier visar att det bästa man kan göra för att hålla Covid-19, och andra sjukdomsalstrare, i schack är att hålla avstånd till okända och ickefamilj samt att boosta sitt immunförsvar med bl.a. höga doser av C-vitamin och D-vitamin och även tillföra zink mm. Multivitaminpreparat är också att föredra. ... 

Mvh,
    Pentra
  • Pentra
    Anonym (V+) skrev 2021-05-24 17:20:49 följande:
    Isoleringen har givetvis varit viktigt men ändock långt, långt ifrån tillräcklig. Vaccinet är det som stoppar covid-pandemin.
    Injektionsvaccin, trots alla år man vaccinerat, har hittills inte stoppat den årliga influensan, som också är en pandemi i sig; att vaccinera mot Covid-19 kommer därför inte heller att stoppa varesig pandemin eller Covid-19. Även om den sanna informationen kring pandemin i Sverige, och på svenska, i stort har undanhållits befolkningen så har det hela tiden funnits information på tyska, men det har även här och var funnits kämpar som idogt försöker få fram detta på Svenska kanaler, och dessa kämpar verkar fortfarande. ... Sjukvården tas ifrån möjligheterna till att med goda medel vårda och rädda liv mot att outforskade och harmfulla covid-19-vaccin, där man leker rysk roulette med vilseledda och intet ont anande människor, för att dessa vaccin skall kunne generera en miljardindustri till maktens pengahungriga människor. ... Denna "apparat" är ofantlig och mycket oroväckande. ... 

Mvh,
    Pentra
  • Pentra
    Pinnen2 skrev 2021-05-25 15:57:09 följande:
    Vilket strunt. Influensavaccinet har inte alls haft samma bredd pga att den inte varit lika farlig och inte drabbat samhället lika hårt. Det är framför allt äldre som vaccinerats och det räcker inte för att stoppa smittan.  Däremot minskar risken för de sköraste.
    Absolut inte! Men, då överlåter jag till dig att isf du får kontakta forskarna och granskarna som upptäckt, dokumenterat och berättat om det som nu även jag, och flera andra med mig, här i forumet och på andra nätplattformar, berättar om och tala om för dem att allt deras arbete, all deras forskning och efterforskningar är helt fel, och dessutom tala om och undervisa dessa forskare, som vill mänsklighetens bästa, om varför de, enligt dig, har så fel. Jag tänker då inte ifrågasätta deras grundliga och gedigna arbete. ... 

Hälsningar,
    Pentra
  • Pentra

När det gäller Coronaviruset/Covid-19 och denna världsomspännande vaccinationskampanj, och allt som kretsar kring detta, så blir de 'troende' och godtrogna fullständigt förda bakom ljuset i avseendet; och detta ingår också, faktiskt, i makthavarnas, de girigas agenda, samt i agendan hos de som smädar sanning och kunskap och vilka gör allt i sin makt och strävan efter dominans; och med människoovärdiga, lömska och tvingande medel; för att hålla människomassan än mer okunnig och ovetande än de själva. ... Under ett antal år har nu en censur alltmer påförts och byggts upp i vårt land. Ett antal personer har upprepat tystats, bannats och fått sina konton mm nersläckta och tömda på internet just för att de söker, forskar, bedriver undersökande journalistik och förmedlar de sanningar de funnit och bringar dem ut till övriga människor; och de fortsätter att gräva allt djupare för att finna än mer. De har på deras väg tvingats till nya och egna kanaler för att fortsätta sitt idoga arbete för sina medmänniskor. ... Siffrorna gällande antal verkligt skadade och dödade av Corona och av vaccinen har förvanskats, och de verkliga efterföljderna kommer antagligen att missas, förringas och/eller ignoreras. ... För att nämna ett fåtal; ett par av alla dessa kämpar är bl.a. Lars Bern (svebbtv) och Öystein Rönne (rumble); och det finns fler. ...   Här är ytterligare en länk till en sida med en ytterst viktig info gällande Corona/Covid-19 och vaccin: www.figu.org/ch/index/downloads/coronavirus ... Mvh, Pentra

• Pentra

Efter att ha informerats via ett stort informationscentrum i Schweiz sedan över 20 år, sett och lyssnat på Öystein Rönnes, Lars Berns och Ulf Bejerstrands kanaler samt läst och lyssnat på uncutnews.ch m.fl., och fortfarande gör; och dessutom sett vad som drabbat både nära, vänner och obekanta; så kommer jag absolut INTE att ta det sk. vaccinet (biovapnet/giftet). ... Mvh, Pentra

• Pentra
    Anonym (suck) skrev 2021-09-13 16:02:12 följande:
    Så du har informerats sen 20 år tillbaka och därför bestämt dig att inte ta vaccinet, starkt jobbat med tanke på att covidvaccinet inte funnits så länge Men kallar man vaccin för biovapen och tror vaccin är farligare än sjukdomen  så är det här med fakta och logik uppenbarligen inte så viktigt

Jag, och övriga intresserade i världen, har informerats gällande injektionsvacciner sedan över 20 år tillbaka. Logik, fakta, oförvanskad statistik, sann forskning och grävande journalistik är ytterst viktigt för mig, så det är därför jag lyssnat, och lyssnar, på de källor jag nämnt; eftersom dessa källor i sin tur hänvisar till, betättar om och upprepat interjuvar ett stort antal forskare, läkare och andra utbildade och kunniga inom dessa områden, runt om i världen, och på detta sätt idogt sedan gör all denna information tillgängligt för alla andra. ... Enligt dessa nämnda forskare mm så är, enligt deras egen utsago, det sk. Covid-19-vaccinet INGET vaccin, utan snarare en giftcocktail. Och det preparat som fungerar väldigt effektivt när det gäller att behandla Covid-19, och effektivt få människor att bli snabbt botade och överleva, har förbjudits/fråntagits läkarvetenskapen på bred front. ... Ytterligare en länk: rumble.com/vmba73-ystein-rnne-161-dr.-paul-merik.html ... Som sagt, leta och gräv efter fakta och verklig sanning. Och, följ pengarnas väg för att få reda på varför vissa försöker att grundlura och på ytterst oetiska sätt bestämna över andra människors liv, död och livsöden. ... Mvh, Pentra
  • Pentra
    klyban skrev 2021-10-11 11:59:02 följande:

Inte alls, man dör både med och av COVID-19, och det reflekterar vår statiskt till fullo.
    Vi vet redan att vaccinen är mycket effektiva med alla dess rapporter världen över.

Men frågan är varför ska man låtsas om att det inte är så.

Eller som i Sverige där de ovaccinerade står för 90% av belastningen i vården, fast de är så få.
    Spelar ingen roll vart ni vänder er, samma svar blir det.

Och det är först när vaccinskadorna närmar sig COVID-19 skadlighet och dödlighet nått kan ändra sig, men där ser vi att det inte ens är i närheten, eller ja, mer EXTREMT GALET långtifrån.
    Men återkom gärna när det närmar sig, men frågan är om du ens någonsin kommer göra detta pga det aldrig kommer ske.
    Så tillbaka till desinformationen istället antar jag och med  tanke du återkommer snart igen.

Och komiska är att vi inte ens börjat prata om postcovid, för där har vi skador av COVID19 som borde nu ligga på 35000-40000st diagnostiserade i Sverige nu.

Vaccinen är mycket effektiva.

Dock väldigt få vaccinerade, och det vet vi med rapporter världen över som berättar det är i storleksordningen ~1% vaccinerade som dör mot ovaccinerade.

Men skoj du berättar vart man begraver människor som dör och vilken väg de tar, det var ju inte det som pratades om ens.

Det är dina magiska skador som ska ske om 10-15år, jag vet inte vilka det är då du aldrig berättar det för oss.
    Och som förutspått också.

Ja, jag frågade dig den frågan, varför om det inte var pga de var vaccinerade.
    Så svarade du med en fråga istället, vill du försöka igen?

Det är inte dina svårigheter eller inte att kopiera en länk som är problemet, konstigt att du inte förstår detta efter så många har berättat detta för dig.
    Utan det är familjelivs hemsida som ställer till det, hur kan det var så svårt och förstå?
    Det komiska är när du postar bilder, så ser jag inget alls.
    Men när tex AndreaBD och tow citerar en sådan inlägg av dig, DÅ ser jag bilderna.

Ibland kan man undra varför du inte förstår en så enkel sak som att FL har problem med detta, det finns många trådar om detta på FL, men ändå vet du bättre, udda.
    Aldrig ha fel, aldrig be om ursäkt....

Det där med var de döda finns får du ta med Sextiotalist. Det var hon som ställde frågan. (Tydligen så visste hon inte, annars hade hon väl inte frågat.) Jag svarade bara. Även om jag själv anser att den frågan iofs hör hemma i annat forum... 

Mvh,
    Pentra
  • Pentra
    Som människa har man skyldighet att se om sin egen hälsa, och att man därför skall sätta sig in i ämnet själv; och alltså ta reda på hur vaccin samt hur Covid-19-injektionerna fungerar. Först då kan man bedöma vad som är rimligt. Det krävs bl.a. att man har grundläggande kunskaper i biologi, men dessa grundläggande kunskaper i biologi får man redan i grundskolan. Utöver detta så behövs även vissa kunskaper i kemi samt i kroppens kemi, men dessa är inte heller svåra för den normalbegåvade att fånga upp. Det kan räcka med något så enkelt som ett samtal med professor Björn Hamnarskjöld eller att lyssna på de intervjuer och samtal med honom och andra gällande hälsa samt vaccin och Covid-19, som ligger ute på nätet på ocensurerade kanaler.  

Att man har glömt lite av det som man lärt sig i skolan, det händer alla. Och det har även hänt mig. Men sådant ligger latent och går att snappa upp igen; för, man borde inse att något är skumt när ett sk vaccin tas fram så snabbt, och så mycket snabbare än normalt; och i detta fall 14 gånger snabbare än gentemot gängse metoder. Så, då bör man faktiskt haja till och läsa på lite grann hur det funkar generellt med vaccin. Och, för detta räcker tom. normalbegåvning långt.  

Mvh,
    Pentra
Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?