Inlägg från: Anonym (suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suck)

Kännetecken vid cannabisrökning

Anonym (GH) skrev 2021-05-06 13:19:02 följande:

Röda ögon har man bara när man har precis rökt. Hur gammal är ditt barn?
    Jag började röka gräs när jag var 14 och har rökt dagligen hela min uppväxt. Har bra jobb idag och är en ansvarsfull mamma och människa så det är inte så farligt.

och sen finns det dom som inte gör det som har kört ihjäl andra människro osv.

Lite som att säga men jag har inte fått cancer av att röka cigaretter så det är inte farligt

Bra att du tar ansvar som förälder TS,
  • Anonym (suck)
    Anonym (Bekymrad) skrev 2021-05-06 15:13:41 följande:
    Tack för ditt svar! Ni är många som säger att det inte är så farligt... och ja, jag kanske ska oroa mig lite mindre då :) Skulle situationen bli väldigt annorlunda kanske jag skulle kräva att hen testas men just nu känns det mer som att bryta förtroende att kräva nåt sånt. Hen säger ju att hen inte röker längre, och så länge det inte finns några tecken på att hen ljuger känns det fel att visa att jag inte litar på att hen talar sanning. Men att titta efter kännetecken på egen hand eller vad man ska säga är ju en annan sak.
    Ts om du går på vad droganvändare så bör du nog fundera över din föräldraroll lite. Hör efter med de som jobbar med ungdomar och droger istället
Svar på tråden Kännetecken vid cannabisrökning