Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-05 13:38:14 följande:
Bland det mest spännande sexet ever. Anonymt.
Var på en konsert. Det var tjock med med folk och jag var bara så sjukt taggad av bandet och sen var jag dessutom jäkligt kåt:)
Vi stod verkligen nära. Tätt tätt.
Jag kände rätt snabbt att personen där bakom var en kille. Hans kuk blev hård. Jag blev ännu kåtare. Jag tyckte mig bakåt. Juckade i takt med musiken emot kuken. Våra händer sökte sig till varandra. Inte en enda gång tittade jag bakåt. Min korta lite vida kjol åkte upp och hans kuk pressade undan min trosa. Aldrig någonsin har jag upplevt sån adrenalinkick.
Denna sjukt härligt upplevelse har förmodligen format mig genom åren. Söker kickar och drömmer ofta om att bli hårt påsatt av nån främling.
Woaw! ja, det låter fantastiskt hett, blev så j--a-- kåt av att läsa detta.
Har haft en liknande grej i en fullsatt tunnelbana där vi stod tätt hoptryckta och liksom du kände jag en kuk som styvnade mot min stringrumpa. Jag lirkade ner handen och började klämma på den. Efter en stund hade jag knäppt upp så att jag fick ner handen och kunde runka honom i långa drag, efter en stund allt snabbare och så fick jag ett sprut över handen (och lite på min baksida såg jag senare). Han blev nog rätt kladdig i byxorna. Liksom du vände jag mig aldrig om och han klev av vid nästa stopp. Jag vet inte heller om någon såg vad som försiggick.
Efteråt har jag fantiserat många gånger om olika varianter på denna händelse. Tänk om jag hade vänt mig om och fått hela sprutet rakt ner i halsen, eller i fejjan! Eller om jag hade fått kuken i mig (det var dock inte möjligt eftersom jag hade jeans).
Men vilken kick som du gjorde att bara stå där och erbjuda den som råkade stå bakom ett knull Jag förstår att adrenalinet sprutade!