Inlägg från: Anonym (Cat35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cat35)

Ditt mest vågade ligg?

Midsommarfest för några år sedan hos en kollega till min man på Rådmansö i Stockholms skärgård. Stor villatomt med stor trädgård. 40-50 pers på festen typ. Frampå småtimmarna hamnar jag apfull, glad och fnittrig och enormt fyllekåt, tillsammans med min mans betydligt äldre ekonomichef (de grå tinningarnas charm...)  i en hammock som står i trädgården. Där och då tycker jag det är en jättebra idé att han botar min kåthet och jag drar upp min vita sommarklänning och kliver på honom och börjar rida. Min man festar på altanen uppe vid huset (inbillar jag mig i alla fall). När jag och ekonomichefen är klara går jag på stappliga ben mot altanen men hittar inte min man. Då står han nere vid bryggan med några andra och dricker lite öl och då har han alltså gått förbi mig och ekonomichefen i mörkret utan att han sett eller hört oss.

Min man som inte fått påökt på typ tre år fick bara någon månad senare höjd lön. Antagligen var det en naturlig löneökning efter tre år med frysta löner men jag kan ändå inte låta bli att åtminstone själv fantisera lite om att det var jag som fixade den åt honom... Flört

Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?