• Pussan

Ditt mest vågade ligg?

Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-05 13:38:14 följande:

Bland det mest spännande sexet ever. Anonymt.

Var på en konsert. Det var tjock med med folk och jag var bara så sjukt taggad av bandet och sen var jag dessutom jäkligt kåt:)

Vi stod verkligen nära. Tätt tätt.

Jag kände rätt snabbt att personen där bakom var en kille. Hans kuk blev hård. Jag blev ännu kåtare. Jag tyckte mig bakåt. Juckade i takt med musiken emot kuken. Våra händer sökte sig till varandra. Inte en enda gång tittade jag bakåt. Min korta lite vida kjol åkte upp och hans kuk pressade undan min trosa. Aldrig någonsin har jag upplevt sån adrenalinkick.

Denna sjukt härligt upplevelse har förmodligen format mig genom åren. Söker kickar och drömmer ofta om att bli hårt påsatt av nån främling.

Woaw! ja, det låter fantastiskt hett, blev så j--a-- kåt av att läsa detta.
    Har haft en liknande grej i en fullsatt tunnelbana där vi stod tätt hoptryckta och liksom du kände jag en kuk som styvnade mot min stringrumpa. Jag lirkade ner handen och började klämma på den. Efter en stund hade jag knäppt upp så att jag fick ner handen och kunde runka honom i långa drag, efter en stund allt snabbare och så fick jag ett sprut över handen (och lite på min baksida såg jag senare). Han blev nog rätt kladdig i byxorna. Liksom du vände jag mig aldrig om och han klev av vid nästa stopp. Jag vet inte heller om någon såg vad som försiggick. 
    Efteråt har jag fantiserat många gånger om olika varianter på denna händelse. Tänk om jag hade vänt mig om och fått hela sprutet rakt ner i halsen, eller i fejjan! Eller om jag hade fått kuken i mig (det var dock inte möjligt eftersom jag hade jeans). 
    Men vilken kick som du gjorde att bara stå där och erbjuda den som råkade stå bakom ett knull Jag förstår att adrenalinet sprutade!
  • Pussan
    Anonym (Vågat) skrev 2021-05-09 19:12:31 följande:
    Detta lät som nåt i min smak! ;)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-09 22:50:31 följande:
    Ja, nog sprutade det allt;) Vilken kick!!

Var verkligen så jävla hett. Har nog aldrig varit så kåt som då.

Din t-bane runk låter också otroligt läckert. Sexuella möten med okända män är bara så jäkla lockande.
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-10 18:03:02 följande:
    Ja, det är sant i dessa tider är det annorlunda. Min upplevelse var ju liiite längre sen..:)

Men vem vet- vi kanske möts nångång på tunnelbanan. Du, jag och Pussan:)

Som sagt så har jag många gånger fantiserat om varianter på denna händelse och tvekar inte en sekund om en ny möjlighet erbjuds. Men detta var typ 25-30 år sedan och idag kanske ingen kille vågar stå och trycka sin styva kuk mot min bak...

• Pussan
    Arjahi skrev 2021-06-15 08:31:57 följande:
    Folk har egentligen inte förändrats så mycket, men samhällets syn har ändrats, vilket gör att man (som man) inte längre vågar göra sexuella utsvävningar.

Myntet har alltid två sidor och baksidan är ju att vi tappar bort allt spännande som kan ske i det vågade mötet mellan människor.
    Jo, det är förstås sant. Sedan finns det ju en orsak till varför jag inte får uppleva detta igen...jag har passerat 50 nu och det är nog inte så många karlar som får ståkuk bara av att stå tätt bakom mig..... That's life! tyvärr...
  • Pussan
    Arjahi skrev 2021-06-21 22:03:33 följande:
    Säg inte det..... Är fortfarande fullt potent.
    Var det du som stod bakom mig?
  • Pussan
    Stefano82 skrev 2021-06-20 23:39:16 följande:
    Ska vi slå vad! Jag kan få ståkuk av att bara se dig naken!!!
    Fast jag var ju inte naken på t-banan...
  • Pussan
    MrBIGone skrev 2021-06-22 10:08:35 följande:
    Exakt. Det ska gärna komma någon som ser ????
    Ja! det är är en sån kick att bli sedd.
  • Pussan
    Anonym (Ståkuk) skrev 2021-06-22 13:55:38 följande:
    Kan garantera dig att om du pressar din fina röv mot mig så kommer jag bli stenhård även fast du är över 50
    Stefano82 skrev 2021-06-21 23:03:21 följande:
    Du behöver inte stå naken håller <3

Vänliga ord av er, men ni vet ju inte hur jag ser ut. Inte alls säkert att ni skulle bli kåta på mig. Jag har även hört (direkt eller på omvägar) folk kalla mig desperat klimakteriekärring, vulgär slampa, billig hora, kukfixerad, luder osv.... 
    Vilket i och för sig stämmer rätt bra måste jag erkänna.
  • Pussan
    Sharpshooter skrev 2021-08-14 09:00:49 följande:
    Den beskrivningen låter som en drömkvinna ......

Skämt åsido,en kvinna som vågar leva ut,vara kåt, vulgär....det ser jag som livsbejakande.
    Tycker ju jag också!
  • Pussan
    Mr1970 skrev 2021-08-18 10:59:50 följande:
    Också passerat 50 för snart ett år sedan. Hoppas vid gud att det inte slutar vara spännande saker framför en. Och jag VET att man kan få ståfräs av att stå bakom nån tätt på en buss eller dylikt ändå. ;) Har i alla fall trots min högaktiga ålder inte märkt nån skillnad på det planet.
    Så bra! Hoppas också verkligen att vi har några vilda år framför oss ännu.
  • Pussan
    Anonym (Annie) skrev 2021-12-29 11:55:24 följande:

Mitt allra mest vågade är egentligen en sjuk händelse men samtidigt bland det häftigaste jag varit med om. Var på konsert med mitt ex från några år sen. Vi var på ståplats och det var mycket folk och trångt. Var en varm sommarkväll så jag hade kjol på mig. Känner efter några låtar in på konserten fingrar som börjar smeka min fitta. Tror ju självklart att det va exet som höll på. Så jag drog undan trosan och tog han som var bakom mig på kuken för att visa att knulla mig. Sen när han knullat mig I 1 min så märker jag att det inte alls var mitt ex som knulla mig men det var så skönt och härligt så jag lät han fortsätta tills han spröt i mig. Det var mörkt och trångt så jag tror ingen upptäckte oss. Jag vet än idag inte vem det var jag hade sex med.

Underbart!
  • Pussan
    Anonym (Cat35) skrev 2022-01-01 22:01:11 följande:

Midsommarfest för några år sedan hos en kollega till min man på Rådmansö i Stockholms skärgård. Stor villatomt med stor trädgård. 40-50 pers på festen typ. Frampå småtimmarna hamnar jag apfull, glad och fnittrig och enormt fyllekåt, tillsammans med min mans betydligt äldre ekonomichef (de grå tinningarnas charm...)  i en hammock som står i trädgården. Där och då tycker jag det är en jättebra idé att han botar min kåthet och jag drar upp min vita sommarklänning och kliver på honom och börjar rida. Min man festar på altanen uppe vid huset (inbillar jag mig i alla fall). När jag och ekonomichefen är klara går jag på stappliga ben mot altanen men hittar inte min man. Då står han nere vid bryggan med några andra och dricker lite öl och då har han alltså gått förbi mig och ekonomichefen i mörkret utan att han sett eller hört oss.

Min man som inte fått påökt på typ tre år fick bara någon månad senare höjd lön. Antagligen var det en naturlig löneökning efter tre år med frysta löner men jag kan ändå inte låta bli att åtminstone själv fantisera lite om att det var jag som fixade den åt honom... Flört

Han kanske såg er? Har du frågat honom? Många killar gillar att se sina fruar njuta, speciellt om de själv har tankat lite.

Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?