Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Ditt mest vågade ligg?

Anonym (J) skrev 2021-05-10 21:18:22 följande:

Alltså, det är så otroligt upphetsande att läsa om er som beskriver hur ni har spontant sex med okända! Jag skulle aldrig våga göra det i verkligheten (är både rädd för könssjukdomar och är för hämmad för att ha sex helt öppet bland folk, oavsett om de märker nåt eller inte, samt lever i en stabil relation) men alltså, tanken på det eggar nåt enormt! Det är helt klart något jag fantiserar om och tänder på, trots att jag som sagt inte skulle våga leva ut det.

Du kan ju alltid rollspela med din partner.
  • Anonym (Kvinna)

På en strand/klipphäll.
    Jag, min fd kompis och hennes KK.

Men det sexigaste var han som kom hem till mig och bara tryckte upp mig mot väggen för att kyssa mig.
    Så galet hett och det fortsatte i sovrummet.
    Men kyssen mot väggen, det finns alltid med mig.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (J) skrev 2021-05-11 10:14:05 följande:
    Jo. Fast det går ju inte att jämföra. Men fantisera funkar
    Nä det är inte samma sak såklart :)
  • Anonym (Kvinna)
    heliopsis skrev 2021-05-15 00:04:08 följande:

När jag var 16/17 så hade jag en sexuell relation med min flickväns fyra år yngre lillasyster, det var flera tillfällen som vi hade kunnat blivit påtagna av min tjej eller hennes föräldrar. En gång när vi trodde att vi skulle vara ensamma hos henne ett tag så kom min tjej hem medan vi knullade på soffan i vardagsrummet. Vi hann som tur var få på oss våra kläder i tid innan min tjej såg oss.

Med en 12åring?

Det är ju bara äckligt.
  • Anonym (Kvinna)
    heliopsis skrev 2021-05-15 09:12:16 följande:
    Hon var väldigt välutvecklad för sin ålder så det var inget konstigt. Det var även hon som initierade första gången vi knullade.
    Du borde vetat bättre, synd att ingen kom på dig.

• Anonym (Kvinna)
    heliopsis skrev 2021-05-15 16:21:18 följande:
    Hon tyckte ju om det så jag tycker inte det är något jag behöver ångra, det var bra sex för oss båda.
    Jösses, du fattar fortfarande inte?

Hade jag kommit på dig med min 12åring hade du haltat hem.
  • Anonym (Kvinna)
    heliopsis skrev 2021-05-16 02:14:30 följande:
    Fattar inte varför en tjej i den åldern inte ska få njuta av sex och åldersskillnaden var ju inte så stor ändå.
    Som att snacka med en vägg.

Du har begått ett brott.
    Fattar du det?
  • Anonym (Kvinna)
    Man 78 skrev 2021-05-16 01:44:07 följande:
    Hade du sex med din kompis också och är det därför hon numera är en fd kompis? :) 
    Nope.
    Vi gjorde inget med varandra.
    Det är av andra anledningar som vi inte är vänner längre.

Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?