Inlägg från: Dirtyminded |Visa alla inlägg
  • Dirtyminded

Ditt mest vågade ligg?

Okej kollade lite i tråden, folk verkar ju inte bara skryta om rena ligg så...

Det mest vågade ligget är nog bakifrån mot ett träd på Fjäderholmarna i Stockholm, mitt i sommaren, så det var rätt mycket folk runt omkring... Alternativt i ångbastun på Gustavsviks spa i Örebro... dålig sikt därinne... perfekt för en snabbis! Foten i munnen

Har även blivit påkommen av en vakt med att knulla en tjej bakifrån bakom ett draperi på scenen på klubben där jag jobbade... Vi garvade iofs alla tre men vi fick inte fortsätta... Gråter

Annars har jag pullat en kk under ytan i en pool medans hennes pojkvän satt bredvid henne och min dåvarande flickvän satt i samma pool... Oupps. 

Och på den tiden innan man hade körkort pullat den dåvarande flickvännen under en filt i baksätet på hennes föräldrars bil på bilsemester i Europa... 

• Dirtyminded
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-09 22:50:31 följande:
    Ja, nog sprutade det allt;) Vilken kick!!

Var verkligen så jävla hett. Har nog aldrig varit så kåt som då.

Din t-bane runk låter också otroligt läckert. Sexuella möten med okända män är bara så jäkla lockande.
    Lockande absolut! Men i dessa tider av "Me too" och sexuellt ofredande säkerligen alltmer sällsynt... Gråter Jag skulle älskat om någon körde ner handen i mina brallor på tunnelbanan, men skulle knappast vågat göra så överdrivet mycket för att initiera det i dagens läge... 
Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?