Inlägg från: Anonym (Kukdiggaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Olika) skrev 2021-05-03 18:30:10 följande:

Det handlar ju inte om att du är bisexuell utan snarare att du är polygam. Du behöver vara öppen med att du vill träffa andra då och då den dagen du träffar en kvinna.

Du har en poäng där. Jag har nog aldrig förstått det där med monogami.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2021-05-05 14:06:17 följande:

Ja jag skulle kunna tänka mig det men i så fall bara om jag var med och fick titta på eller som en trekant, och att det var med en kille som vi båda är bekväma med. inte någon random. Absolut inte med en gaykille utan isf med en likadan kille, dvs en som är mestadels hetero men binyfiken. Skulle kunna tycka att det var sexigt. Skulle dock aldrig vilja se honom med en annan kvinna, usch. 

Vad skulle du tycka om att få ha kontrollen över det hela? Du får bestämma när och vem din kille skulle suga?
  • Anonym (Kukdiggaren)
    MammAmma skrev 2021-05-05 14:48:42 följande:

Hmm. Jag har absolut inget emot bikillar och tycker att samkönat sex killar emellan är ashett. Men jag skulle inte vilja ge min kille något slags "hall pass" bara för att det vore killar han ligger med, och jag går generellt inte igång på tanken att dela honom med andra (rent teoretiskt - har varken partner eller varit i den sitsen förr).

Skulle nog kanske kunna tänka mig det, som en gemensam grej däremot, med en bisexuell kille. Det är en av mina främsta fantasier; bisexuell trekant, eller kanske rentav triad, med två män.

Så trevligt att det finns de som accepterar mitt intresse.

Att dela alla sexuella sysslor vore såklart det bästa. Jag gissar att man skulle komma varandra närmare på sätt och vis sedan ens flickvän har sett en med en kuk i munnen.

Jag skulle inte ha något emot en flickvän som dök upp med en extrakille som vi delar på :)
  • Anonym (Kukdiggaren)
    MammAmma skrev 2021-05-05 15:33:01 följande:
    Ja, som sagt så är det hela teoretiskt eftersom jag aldrig faktiskt funnit mig i den situationen. Hur jag faktiskt skulle uppleva det i verkligheten är nog omöjligt att svara på, är ju trots allt skillnad på fantasi och verklighet. Anledningen till varför jag tror att det skulle kunna funka för mig är delvis för att det vore en gemensam sexuell aktivitet (ist för en variant av öppet förhållande) och för att jag starkt tvivlar på att det skulle få mig att se min partner som mindre manlig eller mindre dominant- vilket verkar vara en av främsta anledningarna till att många kvinnor säger tvärnej (är själv switch och drar inga sådana paralleller). Frågan är väl snarare isf hur min hypotetiska partner skulle känna inför att se mig med en annan man, även om det är en man han även själv har sex med (jag skulle inte vilja dela honom med en annan tjej, delvis för att jag själv inte vill ha sex med henne).
    Så sant med att det är teoretiskt. Man vet aldrig hur det är innan man provat. Därför ska man prova tycker jag.

Om det var så att man gemensamt skulle hitta en kille som knullade både mig och min flickvän så skulle då inte jag bli svartsjuk över det.
    Jag skulle heller inte ha något emot om min tjej hade en strapon och turades om att ta mig ;)
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2021-05-05 15:42:30 följande:
    Om det var uppenbart att han gillade att jag hade den kontrollen så visst. 
    Bra inställning.
    Det vore intressant att se vilken typ av kille som blev utvald för att passa båda :)
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Underbaraälskade skrev 2021-05-05 16:47:55 följande:

Ärlighet varar längst,som tur är så är vi båda bisexuella och förstår varann.

Tänk om vi inte pratat om det och hållit det hemligt för varann så vi båda var bisexuella i smyg!?

Då hade vi missat en hel del,nä var ärlig från början är vårat tips...

Det var en sund kommentar :)
  • Anonym (Kukdiggaren)
    MammAmma skrev 2021-05-05 23:02:17 följande:

Hah, ja jag får ta och skaffa mig en pojkvän som gillar kuk lika mycket som fitta xD Pegging är ytterligare en av mina stora fantasier. Synd bara att det är så få killar som ens låter en komma i närheten av den regionen.

En kvinna betydligt äldre än mig lärde mig hur erogen min rumpa var. Det blev aldrig någon pegging med henne men hon testade en dildo på mig i alla fall. Väldigt skönt!

Med tiden har det även blivit så att jag kommer ganska lätt av att bli påsatt, det är en obeskrivlig känsla.

Förutom att det fysiskt är väldigt skönt att bli påsatt är den mentala biten väldigt upphetsande. Det ger en märklig tillfredställelse att känna sig "tagen".

Trist att så få vågar testa.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    DalkullanMaria skrev 2021-05-05 23:21:46 följande:

Vad kul och modigt att du vågade testa något nytt och att du nu kan njuta av det! Jag är också bisexuell och poly. Och jag hade gillat om min kille var bisexuell och intresserad av att träffa andra. Det hade varit ännu mera win om jag fick vara med!

Tack för de uppmuntrande orden :)

Ja, visst vore det en win-win om man kunde dela alla sina kinks med sin partner :)
  • Anonym (Kukdiggaren)
    MammAmma skrev 2021-05-11 01:21:33 följande:

Lyssna inte på alla nej-sägare här i tråden, TS. Jag vet inte vad dealen är med avsmaken en del har för bisexuella killar - det finns då ingen generell motsvarighet bland män iaf. Men som sagt, det kan uppenbarligen vara svårt att hitta en tjej som vore okej med en pojkvän som har/har haft sex med andra killar, men vi finns!

Tack för stöttningen!

Jag fortsätter mitt kukdiggande lite i smyg och hoppas på att hitta någon som verkar tolerant nog att låta mig få vara som jag är.

Till er som säger att ni aldrig kan tänka er att ha sex med en bs man undrar jag hur ni säkerställer er partners sexualitet? Eftersom jag har förstått att många tjejer tycker att killsex är avtändande så håller jag allt som oftast tyst om mitt kukintresse när jag inleder något en tjej. Om mitt mål är att ha sex med en tjej spelar jag givetvis mina kort efter bästa förmåga för att få henne i säng. Att va tyst om mina bisexuella intressen är då inte svårt.

Jag har inga problem att ha en dominant roll när jag har heterosex och ingen har hittilla ifrågasatt min sexualitet.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Tändande?) skrev 2021-05-11 17:38:36 följande:

Som relevant tillägg i tråden, jag klassar mig själv som en heterotjej, möjligtvis bi-curious och tycker att både tjejsex och killsex är extremt sexigt. Skulle påstå att normala människor inte dömer sin parner utifrån sexualitet eller liknande, du vill väl ändå inte ha en tjej som blir äcklad av något du gillar? Se det som ett naturligt urval att du slipper fortsätta dejta tjejer med en lite unken männisosyn eller som främjar machokulturen. Win-win!

Jag tänker att så länge inget seriöst är på gång så håller jag mitt sexuella förflutna hemligt. Blir ett riktigt förhållande aktuellt så berätta jag hur det ligger till. Som du skriver: backar hon då så är vi inte rätt för varandra.
  • Anonym (Kukdiggaren)

Jag tror inte att en enda av de tjejer jag haft en relation med har anat att jag varit kukintresserad. De har alla varit mer eller mindre undergivna. Det är lite tråkigt att så många tjejer är förutsägbara, det blir liksom ingen omväxling.

Så länge jag får det jag är ute efter fortsätter jag att spela straight för vissa tjejer, det har fungerat bra hitintills. Sen när de tråkat ut mig avslutar jag och går vidare.

När man läser om mångas inställning här känner jag att jag inte ens behöver ha dåligt samvete över att dubbelspela även om det är lite tråkigt att göra tjejer ledsna.

• Anonym (Kukdiggaren)
    Dethärärmittnamn skrev 2021-05-16 09:55:55 följande:

Det blir annorlunda om du vill ha en stabil relation-då måste du ju vara ärlig. Särskilt med tanke på att du har en dröm om att utföra detta med en tjej som tittar på.

Alla människor tänder på olika saker och du hittar säkert någon som hakar på.

Absolut måste jag vara ärlig om det blir aktuellt med en relation jag känner kan vara för evigt. Sålängerelationer funkar bra med mig i garderoben. Tjejer verkar vara mer benägna än jag att tänka att en relation ska hålla livet ut så det är de som blir ledsna när jag gör slut. Jag känner mig lite elak när det blir så. Men de precis som jag ser om sitt eget bo i första hand, så det är inget större moraliskt dilemma för min del.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.