Anonym (Tändande?) skrev 2021-05-08 14:18:13 följande:
Anonym (Nope) skrev 2021-05-03 18:44:15 följande:
Nej jag skulle INTE vara ok med det. Jag skulle inte heller vara tillsammans med en bisexuell man, även om han inte sög kuk under vårt förhållande. Vill enbart ha en heterosexuell man.
Anonym (emma) skrev 2021-05-04 02:03:24 följande:
Nej, med all respekt för dig och andra bisexuella män, så vill jag absolut inte ha en sådan partner. Dels är jag 100% monogam, dels finner jag män som tänder på män avtändande, så bara den vetskapen skulle sabba hela grunden för förhållandet - även om han var mig trogen och inte sög av andra män.
Så himla rolig tankevurpa! Vadå "tänder inte på att han haft sex med män"? Tänder ni på era heteromän när ni tänker på hur de legat med sina ex? Tänk igenom det. Så himla konstig sak att tända/inte tända på, eller ens ha som måttstock, varför måste ni bli tända av någon annans sexliv eller preferenser? Det är som när män förminskar kvinnor till att vara "knullbara" eller inte. Så himla roligt och korkat.
För att svara på frågan - jag vill ha en trogen man. Men sök en partner som också är intresserad av ett öppet förhållande så är problemet löst. Då slipper någon av er kompromissa i relationen, så länge man är ärlig om vad man är ute efter. Du behöver inte ens vara särskilt specifik om vad det är du vill göra med andra, det kan komma sen.
Sent omsider... förstår inte ens vad du menar?
Det ÄR en dealbreaker om han haft sex med en annan man.
Varken mer eller mindre än så.