Inlägg från: Anonym (Nähä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nähä)

Frun vill ej ha sex, varför fortsätta?

Anonym (Bästa sex, är inget sex) skrev 2021-05-04 10:05:48 följande:

Äntligen EN man som förstår. Det är bara 1/5 av männen som fattar att förspel, massage, beröring, smek, läsa på och testa hur man utvecklar kyssar, i 30 min, 1-2 kvällar i veckan INTE behöver leda till sex. För då VILL kvinnan ha sex när kravet försvinner. Förspel är allt för kvinnan! Mannen vill ha "main act" och kvinnan vill åt kreativiteten innan main act, annars finns det ingen f*n ingen kvinna som inte får nog.

Jag håller inte alls med. Förspel är ingenting för mig. Jag föredrar en snabbis och uppskattar penetrationen. Utan det kan jag lösa mina sexuella behov själv.
  • Anonym (Nähä)
    Anonym (KalleP) skrev 2021-05-04 16:56:47 följande:

Hamnar i så fall under samma kategori, varför ska jag göra sånt jag inte vill? Förstår inte varför det alltid är så att när en man vill ha sex då ska kvinnan behöva skita i det. Men när kvinnan saknar något så ska alltid mannen anpassa sig och sluta gnälla. Och då är det oftast saker som tar bra mycket längre än det tar att ha sex nu när vi ändå är så lågt nere i diskussionsnivå.

Varför gör du sånt du inte vill? Sluta med det.

Det är knappast tidsaspekten som är problemet här. Hur ser du på din frus kropp egentligen? Som något du borde få använda eftersom det är snabbt över? Borde även grannen få det om han är snabb? Vem bestämmer över när och hur din fru ska ha sex tycker du?
  • Anonym (Nähä)
    Anonym (KalleP) skrev 2021-05-04 16:56:47 följande:

Hamnar i så fall under samma kategori, varför ska jag göra sånt jag inte vill? Förstår inte varför det alltid är så att när en man vill ha sex då ska kvinnan behöva skita i det. Men när kvinnan saknar något så ska alltid mannen anpassa sig och sluta gnälla. Och då är det oftast saker som tar bra mycket längre än det tar att ha sex nu när vi ändå är så lågt nere i diskussionsnivå.

Varför gör du sånt du inte vill? Sluta med det.

Det är knappast tidsaspekten som är problemet här. Hur ser du på din frus kropp egentligen? Som något du borde få använda eftersom det är snabbt över? Borde även grannen få det om han är snabb? Vem bestämmer över när och hur din fru ska ha sex tycker du?
Svar på tråden Frun vill ej ha sex, varför fortsätta?