BF Januari 2022 ????
BF januari 2022
6 januari - LinaJ87
6 januari - 96Linneaa
10 januari - JosHed
BF januari 2022
6 januari - LinaJ87
6 januari - 96Linneaa
10 januari - JosHed
Tror jag har Bf 16 Januari om jag räknar på en 28 dagars cykel. Men den har varit de sista 6 månaderna mellan 25-30 dagar,
Jag vågar inte gå med i en FB-grupp innan jag vet vad vi ser & vad Gyn säger på första VUL. Finns det någon mer som jag som är kvar här också en stund? Kan inte ni dela med er mer om er själva;
Ålder? Första eller barn innan? BF? Stad? Hur mår ni nu?
Jag kan börja; Jag är 31år & det här skulle vara mitt första <3 BF 9 januari 2022.
Mår ganska bra men känner också mycket; illamående men inte så farligt, hungrig konstant & kan bli dödstrött på en sekund ibland. Humöret tror jag också att det är mycket som händer inuti. :)
Precis plussat efter att vi bestämde att skaffa syskon för ett par veckor sen. Gick snabbare än vad vi ens kunde tänka oss! Gissar på flicka för vi fick inte till det speciellt under äl.
Är gärna med i hemliga :)
Antar att det även är vanligt att folk inte har 100% koll på sin ägglossning och att dom därför gärna vill ha lite marginal. Jag har också hört att från vecka 7+0 så brukar det vara rätt säkert. Funderar faktiskt på att boka. Men min inskrivning är i 7+6 så kanske ska hålla mig till tåls och se om jag kan få via dem.
Åå så skönt! Vad i dina tidigare graviditeter är det som dom gått på då?
Läskigt! Jag har också en prematur resa bakom mig, i vecka 32, <3 som tur var inget akut. Var det en upplevelse som gör dig stressad inför fler barn? Förstår även att det sena avbrytandet måste ha varit fruktansvärt. Ledsen att höra, men vad skönt att du blev gravid så pass snabbt, hopps verkligen det går vägen nu!
För mig lugnar knappt testen, vill bara att tiden ska gåååå. Tiden går så otroooooligt långsamt! Vill vara i vecka 11-13 och göra KUB och att det ska börja synas :)
Åå det förstår jag verkligen, så otroligt tufft! Min gräns är vecka 16, det var då vattnet gick i mitt sena missfall. Men såklart är det efter rul och några veckor till som det börjar kännas lugnare. Så sjukt svårt att tänka på annat och få tiden att gå. Jag födde ju även min son prematurt (v 34) så är lite orolig att det blir ännu tidigare denna gång. Gissar på att lugnet efter rul snabbt kommer bytas ut mot oron för att barnet ska födas för tidigt. Men i ärlighetens namn känner jag mig inte så orolig, alltså inte ledden eller besatt, utan bara väldigt otålig och uttråkad eller vad man ska säga. Skönast är det när jag glömmer bort att jag är gravid, för då går tiden snabbare.