Upprepande missfall och vill göra en utredning
Följer. Jag ska själv snart på utredning och undrar också. Skulle haft tid om 20 min men läkaren blev sjuk.
Följer. Jag ska själv snart på utredning och undrar också. Skulle haft tid om 20 min men läkaren blev sjuk.
Vi fick en utredning nu i våras pga av 3 missfall på rad. Vi fick lämna blodprov för kromosonanalys (frivilligt) och de tog blodprov för att kolla min äggreserv, sköldkörtel m.m. Jag fick spola äggledarna för att se om de var något stop. Inget visade något fel utan ?bara? otur så nu försöker vi på själva & lyckas vi inte så får vi ställa oss i kö till IVF 1 år efter senaste missfallet :)
& Om vi lyckas bli gravida igen & passera 6+0 så får vi komma till kliniken för tidigt VUL och extra koll under graviditeten. Det känns väldigt tryggt då jag kommer vara oerhört rädd för missfall igen.
förstår ångesten! Att inte kunna känna sig lycklig, kändes som att jag väntade på missfall och inte väntade barn. Vilket i mitt fall tyvärr var sant i 3 fall.
Håller alla tummar & tår att det går bra för dig. Det ska ju vara en väldigt liten % att man får ett tredje.
Vad glad jag blir. Grattis vad fint ! Vilken vecka är Dubai nu ?
Underbart :) jag har det som målbild för framtiden, att få se ett hjärta slå. All lycka till dig !