Russin112 skrev 2021-09-02 08:27:10 följande:
Hej! Med mig är det bra. Tycker dock att tiden börjar gå långsamt nu :p är i vecka 27 och längtar så till jag får träffa mitt lilla gryn :) Jag pr fortfarande lite orolig över att något ska gå ?snett? och håller stenkoll på fosterrörelser.
Hur mår du? <3
Ja jag håller väl med. Känns som en evighet kvar, och jag har väldiga problem med foglossning och sammandragning i underlivet, vilket gör att tiden känns ännu mer som en evighet!
Visst hade du problem med foglossning?eller hur går det med det? <3
Tror det skiljer en dag eller så på oss nu (6december för mig) :)
Vi kämpar fortfarande med namn här hemma. Vi har inget som känns bra. Jag gillar Ilse men får inte alls med mig mannen! Haha (han vet ju dock inte att det är en liten tjej)!
Vicki89 skrev 2021-09-02 13:00:30 följande:
Allt bra här också! Jobbar hemma idag och lade mig precis på soffan en stund. Lillkillen i magen sparkar som bara den! Har moderkakan i bakvägg den här graviditeten, förra gången var den i framvägg, så jag känner mycket mer den här gången vilket jag tycker är jätteskönt!
Vecka 26 nu, inte långt kvar! Mår bra förutom en hel del sammandragningar. Men var in till läkaren förra veckan som kollade tappen och den var opåverkad så det var ändå skönt!
Åh vad skönt med moderkakan i bakvägg! Det är dock min enda erfarenhet så skulle nog bli extremt orolig om jag någon gång får den i framvägg. Gillar verkligen att känna all denna rörelse <3
Vad bra att tappen va opåverkad! Sånt kan verkligen göra en oroad. Jag tittade till min med igår och den var med helt opåverkad.
Har du mycket sammandragning som påverkar din vardag?