Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej tjejer!
Hur går det för er? Någon hinnsvepning än Russin112? :)
Nu närmar det sig verkligen! <3
Idag skulle vi åka pulka men när vi var nästan framme började han storgråta utan anledning, så fick bära honom dit, och sedan hela vägen hem då han inte slutade gråta när vi var där och vägrade gå själv eller åka pulka. Så jag bar alltså på en 14-kilos unge i en kilometer. Är så mör nu! Men nu sover han tack och lov och jag har tagit två Alvedon och lagt mig på soffan med en värmekudde.
Är så himla känslig också, gråter för allting. Och känner mig helt oförberedd på att föda barn. Med första förberedde jag mig så mycket och hade så mycket tid att tänka på förlossningen och komma ner i varv, men nu är det tvärtom, har ingen tid att ha fokus på mig själv över huvud taget.
Men är SÅ redo att få krysta ut den här bebisen nu, kommer bli en befrielse att få ha kroppen för mig själv igen.
Russin112 - vad skönt att du fick hinnsvepning! Hade gärna fått det jag också men är osäker på om man kan få det innan BF här om man inte har något särskilt skäl, jag har ju inte foglossning eller så, är bara less på att vara gravid. Hoppas nu att det sätter igång för dig!
Hur mår ni andra? Hur långt är det kvar för er?