Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Klockan 7 på morgonen:) vecka 5+4 borde det vara då :)
Hur dags ska du? Och vilken vecka blir det?
Häftigt att våra ?stora? är så jämna i ålder med!
Mitt är kortare än normalt men försöker inte låta det gå ut över dottern, maken hamnar lite mer i riskzonen däremot (haha)
Just nu sitter jag i soffan och tittar på barnprogram med dottern och försöker att inte kräkas. Normalt brukar vi inte ha tvn igång på morgonen men jag orkar inte mer idag och vi kör varsin sovmorgon på helgen.
Åh gud vad skönt med sån tidig tid. Jag har tid kl 09.00. Vill bara att dagarna ska gå fort nu!
Jag kommer vara i 7+1 :)
Tack! Hur går det för dig?
ÅÅÅH, vilken lycka!!! Och så skönt att höra hjärtslag också! :D
Jag förstår inte hur jag ska klara av att vänta i två veckor till, haha. Tycker tiden går så otroligt långsamt, längtar verkligen till att man kan känna fosterrörelser, för just nu känns det så overkligt.
Är i vecka 30 nu! Tycker verkligen det har gått fort men har läst att de sista veckorna känns som en evighet så vi får se. Har gjort glukosbelastning som gick bra och framöver har vi tillväxtultraljud, 7 maj, som vi hoppas ser bra ut :)
10/5, är då i 7+2, känns som en evighet tills dess, men ska försöka sysselsätta mig så kanske tiden går fortare! :) när hade du nästa vul?
Väldigt!
Det är väldigt spännande men så ångestladdat med, är så rädd för missfall. Längtar till andra trimetern!
Är i vecka 30 nu! Tycker verkligen det har gått fort men har läst att de sista veckorna känns som en evighet så vi får se. Har gjort glukosbelastning som gick bra och framöver har vi tillväxtultraljud, 7 maj, som vi hoppas ser bra ut :)