Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Måste fråga henne om det, vill inte riskera att ägget inte fäster!
Jaa det är ju såå himla vanligt! Så jag hoppas också att detta är mitt missfall och att det inte blir fler. Men jag sa till min vän förra måndagen att det känns konstigt att jag inte kräks mer för tidpunkten (kräktes massor med sonen) på tisdag kväll fick jag mensvärk och då kände jag direkt att något är fel, vilket det ju var!
Enda positiva är att de ändå hände tidigt, det är jag tacksam för. Även om fostret dött veckan innan så är jag glad att det inte gick mer än 8-9 dagar innan kroppen fattade att det skulle ut.
Jaa det är klart du ska det <3 hoppas tiden till kub flyger fram så att du förhoppningsvis kan börja njuta lite mer orosmässigt eller vad ska kalla det. <3
Förmodligen menar hon från att med att du plussar (vilket säkert är snart :D)
Håller tummarna för det! Det är så svårt det där med symtom då det är vanligt att det kommer och går och trots att man har massa symptom kan man ju ändå ha fått missfall. Nu var det ju din magkänsla rätt, men för framtida graviditeter så tror jag inte man ska fokusera så mycket på symtom (menar vissa är helt symptomfria).
Kroppen är bra fantastisk som grejar det där själv. Heja din kropp och att du snabbt får igång en ny äl!
Jag ska på nytt vul på onsdag och efter det (om allt ser bra ut) skriva in mig och boka upp mig för kub :)