Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Åh vad härligt! Jag förstår att du är nervös men förmodligen och förhoppningsvis ser allt bra ut. Vilken vecka och dag är du i på tisdag? :)
Jag har som sagt kub om 2 veckor och är såååå nervös jag med men oddsen är ju på vår sida:)
Ja, jag är också nervös, men försöker att tänka att allt säkert är bra och skulle det inte vara får jag ta det då. Allt kommer säkert se fint ut för oss!
Hur mår du nu Russin? Fortfarande spökveckor?
Vad skönt att ha en plan! :) och att allt såg bra ut på proverna! Jag hoppas och tror allt ser bra ut. Men självklart är det skönt efter besöken!
Jag mår ju fortfarande väldigt illa, dagen innehöll två spyor och mycket vilande. Känns som det enda jag gör om dagarna... Hur mår du?
Jag har med kub om 2 veckor. Den 2 juni! Känns som en evighet dit... :(
Mitt illamående försvann förra veckan. Nu är jag mest väldigt trött på kvällarna och har väldigt ömma bröst. Och så spänner det i livmodern lite då och då.
Två veckor är verkligen lång tid när man väntar... Men jag tycker faktiskt att tiden går betydligt snabbare nu än i min förra graviditet. Tror det beror på att jag har fullt upp när jag kommer hem i och med att jag har en vild 1,5-åring här hemma, plus att det är en väldigt intensiv jobbperiod för mig som högstadielärare nu när betygen snart ska sättas. Kommer säkert kännas som att tiden går superlångsamt i sommar, men det får det gärna göra, för då är det ju semester! :D