Javelina skrev 2021-06-30 07:52:23 följande:
Låter alldeles underbart med semester och ledighet. Är företagare och kommer få kämpa på både före och efter förlossningen, vet inte hur jag fixar det om barnet får kolik...
Mår jättebra annars. Lite småkrämpor som hör till bara. Försöker röra på mig så mycket jag kan nu, blir nog svårare i höst.
Jättemysigt med sparkar och bus i magen, han är mest aktiv på eftermiddagarna och kvällarna. Är så nyfiken på hur han kommer se ut och vara. Längtar så oerhört mycket efter barnvagnspromenader och jollrande. Kan fortfarande inte förstå att detta faktiskt händer.
Har ni som har PCOS märkt någon skillnad på symptomen sen ni blev gravida? Det kanske är tillväxthormonerna som gör det men jag upplever överlag att allt hår växer snabbare.
Hoppas ni mår fantastiskt och njuter av graviditet och sommar!
Åh vad tufft, men då kanske du kan sätta dina egna arbetstider efter dina behov iaf:)
Skönt att höra att du och bebis mår bra, måste kännas helt fantastiskt med rörelser :D tror jag har känt lite puffar senaste dagarna :D
Jag har blivit hårig som en apa sedan graviditeten, även där jag har gjort laser har håret kommit tillbaka?
jjkkll2 skrev 2021-06-30 19:17:14 följande:
Åh skönt med semester! Hur känns det att inte få komma tillbaka? Ååh grattis till vaccinationen!
På måndag börjar jobba med sonen hemma så får se hur det går. Är visserligen bara under 3 veckor sen har jag 3 veckor semester. Jobbade samma dag som sonen föddes så hoppas på samma den här gången :)
Tack det känns toppen :)
Jäklar vilken tuffing, känner nu att jag aldrig hade kunnat jobba heltid gravid? riktiga kämpar som klarar det. Mina dagar består mest av vilande hehe.
Vilken vecka är du i nu?