Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej tjejer,
Jag behövde en paus så jag sonika raderade mitt konto men har nu skapat ett nytt. Tack för er fina omtanke <3 Behövde sörja lite och få lite distans.
Jag var hos min ordinarie gyn idag på kontroll och vul. Hon sa det finns en chans att det finns något där då sa jag att nej jag är 100% säker på att det är missfall då jag haft väldigt ont i fredags och lördags osv. Hon kunde se att det mesta hade blött ur, det fanns lite rester kvar men hon trodde att de skulle sluta om 3-4 dagar.
Hon var positiv till att jag blivit gravid så vi kommer fortsätta med letrozol och inte börja med sprutor ännu.
Jag ska äta provera om 20 dagar och sen påbörja en ny letrozol kur (har velat lite om jag vill ge mig in i leken igen men bestämt mig för det)
Hon nämnde att eftersom jag fick missfall så tidigt så finns chansen att det kan ha berott på blodproppar i moderkakan och jag ska därför få trombyl vid kommande kurer för att undvika missfall pga blodproppar i moderkakan.
Kanske kikar in här ibland och säger hej men kommer inte vara aktiv här av uppenbar anledning :P.
Önskar er allt gott och lycka till med era små mirakel, ni är bäst <3