Inlägg från: Anonym (Lsag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lsag)

ERA UPPLEVELSER AV ABORT

Det absolut värsta jag varit med om psykiskt, men då gjorde jag det mot min vilja för jag blev hotad till det av mitt ex. Det ledde till väldigt svår psykisk ohälsa som jag fortfarande brottas med idag flera år senare. Rent fysiskt var det heller ingen rolig upplevelse om vi säger så. Blödde extremt mycket, fick sitta på toaletten i stort sett dygnet runt i ett par dagar för jag blodade ner allt annars. Det kom även massa klumpar som varierade i storlek mellan golvbollar, tennisbollar och stora som min handflata. Hade ett tag så ont (kom som värkar med nån minut mellan) att jag skrek rakt ut i flera timmar och trodde jag var döende (har sedan dess fått barn och vet nu att smärtan jag kände då gjorde lika ont som förlossningsvärkar långt fram i förlossningen), funderade på att ringa ambulans men ville inte för jag hoppades på att inte klara mig, pga psykiska smärtan det hela skapat. Hade ont som mensvärk i någon vecka efter de där extrema smärtorna. Fick ut fostersäcken intakt några dagar efter allt startade och såg fostret där i. Blödde sammanlagt ca 2 veckor. Var i v.9.

Svar på tråden ERA UPPLEVELSER AV ABORT