Vad gör jag för fel? (Dejting)
Hej!
Har varit singel hela mitt liv, för det mesta självvalt då jag aldrig riktigt kännt mig redo för ett förhållande. Jag har mått dåligt en större del av livet. Det är nu jag börjat må bättre och ger sken av det.
De senaste tre åren nu i slutet på tjugoårsåldern så har jag aktivt börjat försöka att få ett förhållande. Använder mig av dejtingappar och sidor, men det är sällan det blir någon riktig dejt.
Enligt mina vänner är mina dejtingprofiler bra och riktiga.
Utseendet kan inte vara problemet då jag har haft tjejer som sagt att jag borde arbeta som modell... men dom kan ju också bara driva med mig... även om jag inte tror det då nyllet ser symetriskt ut.
Annars är jag lång och smal, vilket kanske inte är så attraktivt?
Har aldrig haft något stabilt liv eller stabilt jobb, men det är inget som jag skyltar med. Och jag har ändå en ordnad ekonomi, trots mina förutsättningar. Men kan det vara här skon klämmer? Hur viktigt är just detta med ett stabilt liv för en partner?
När jag väl börjar prata med någon så frågar jag oftast hur de mår och går vidare därifrån, kanske är det så att jag verkar vara rätt tråkig?
Ibland får jag igång en konversation, men då är det oftast jag som håller den vid liv och jag som får ordna en dejt.
Jag har väldigt stora ambitioner och arbetar varje dag för att uppnå dom på ett eller annat sätt. Har skrivit ned vissa av mina ambitioner på min dejtingprofil.
Delar inte med mig av särskilt mycket här på grund av anonymitet.
Förstår såklart att pandemin satt en käpp i hjulet också.
Men vad tror ni? Vad är nyckeln till en kvinnas hjärta? ;)