Inlägg från: FallenAngelNr1000 |Visa alla inlägg
  • FallenAngelNr1000

Ska det vara olagligt att förneka förintelsen?

Svår fråga. Har sett en hel del dokumentärer där folk (vita) är så avmagrade att det är svårt att fejka det., Samt så har jag varit i Auschwitz där jag såg hur du hade skrapat i väggen. Visserligen testade jag själv skrapa på väggen och nageln gick sönder. Men man vet ju inte hur många som har varit där. Likaså så visade dom ca 1kvm utrymme utan lufthål där dom trycke in så många som möjligt så dom kvävdes utav syresbrist. 

Så, hmm./z

Mitt slutgiltiga svar är JA. Det bör vara förbjudet att förneka det, då det är att förneka deras existens samt värde samt existens! 

Bjöd lite på min osäkerhet, men nej, man förnekar inte andras död utan att ha riktigt starka bevis för det. Även om gaskammaren eller krematoriumet inte passar in i din roll ts så spelar det ingen roll då du behöver bevisa att det inte förekom på annat än mer effektivare sätt! 

För har det hänt i vilket fall det än handlar om så förtjänar du inte ditt liv och ´din status samt heller inte lycka för att ha förnekat deras död! 

Du bör dock skämmas för att ha skapat denna tråd utan fullkomliga bevis mot det! 

Svar på tråden Ska det vara olagligt att förneka förintelsen?