Dennadagdettaårdennastund skrev 2021-04-13 18:19:22 följande:
Du vet inget om min utbildning, jag kan anse att de gör fel även om jag har annan utbildning. Korkat inlägg av dig faktiskt. När man säger att det känns fel så baseras det vanligtvis på fakta! Så är det för MIG iaf. Alla lärare är faktiskt inte bra, det kanske du inte känner till.
Ditt inlägg är riktigt, riktigt korkat.
Jag frågade enbart om
du anser att du kan bättre än lärare som utbildat sig i 4-5 år. Kan du besvara frågan nu istället? Tack.
Din utbildning är totalt irrelevant i sammanhanget och därför inget jag nämnde. Det är så här att om man bevistar ett textbaserat forum får man lov att läsa det som står skrivet utan att lägga in en massa egna, korkade, tolkningar. (Ja, det var du som började prata om korkat. Något du baserat på dina egna tolkningar och inte det som stod skrivet. Det ger att det där korkade, det kommer från dig själv. )
När man säger att något
känns fel så handlar det om känslor. Det är därför det heter
känns. Hade det handlat om fakta så ÄR det något. Är vs känns. Fakta vs känslor.
Det här handlar om förmåga att läsa och tolka text. Ord finns tydligt definierade, och er inte utrymme för personliga omtolkningar. Om du känner dig missförstådd måste du lära dig att uttrycka dig tydligare och utan egna omdefinieringar av välkända ord och begrepp.