Har du varit otrogen?
Anonym (Känner mig unik, men nej.) skrev 2021-04-11 19:14:45 följande:
Jag har aldrig vart det. Jag är vad jag vet den enda kvinnan i min bekantskapskrets (männen är jag mer osäker på) som inte vart det.
Var med på en tjejresa till Ayia Napa för 10 år sen och tänkte aldrig igen. Skulle inte bli medbjuden heller. Blev grymt besviken på mina vänner där. Varenda en av dem vänstrade och jag mådde fysiskt dåligt när de pratade förlovning, skaffa barn, bli sambo osv. med sina pojkvänner som ingenting hade hänt efteråt. Bara kliade i hela kroppen att skrika ut vilka äckliga slampor de är egentligen.
Seså, ge sitt äktenskap 10 år till så sitter du där med en älskare och vet varken hur det gick till eller vad du ska ta sig till? Och helt ärligt - att kalla sina vänner för äckliga slanor. Det lät inget vidare att ha en kompis som kallar en för det. Om ärlighet varar längst så tycker jag du ska göra slut med dina vänner och hitta några som du inte tycker är äckliga slampor. Eller är det svårt att erkänna hur man känner? Kanske blir man av med vänskapen då? För det vill man ju inte - vem ska man gå på aw med då? (Ja du tänkte rätt - resonemanget går att applicera på otrohet) Men eftersom du nu är så rättskaffens så tycker jag att du står upp för att vara ärlig i alla lägen och erkänner vad du egentligen känner för dina vänner. Inte mer än rätt - potato - potato liksom?.
Kul att FYI skålade också. Säger ju allt om honom.