Kungsholmsbo skrev 2021-09-16 23:13:33 följande:
Ja, det säger bros before hoes. Jag är ej otrogen mot min underbare man - men jag anser inte att otrohet är så illa heller. Eftersom jag är realist. Men om man går på ärlighetsbogen, som både du och hon som anser att hennes vänner är äckliga slampor gör, och det är så oerhört viktigt i alla lägen - då säger man INTE att ens vänner är äckliga slampor bakom deras ryggar. Utan man säger det till dem. För mig är det exakt samma sak.
Jag vet att du inte tycker otrohet är så illa. Men jag kommer inte ihåg om du sagt att du blivit utsatt för otrohet.
Jag får tro dig på ditt ord vad det gäller ditt förhållande med din man. Men dom flesta tycker nog otrohet är ett av de största svek man kan utsättas för i ett monogamt förhållande. Tillräckligt för att bryta upp förhållandet.
Kanske några av männen i "Känner mig uniks" tjejkompisgäng hade tyckt det var en dealbraker, OM dom fått reda på det.
Det jag skålade för var att hon inte bar sig åt som svin utan stod emot och höll på sin uppfattning. Inte att hon håller tyst om vad hon tänker om dom...Å andra sidan...
Är du säker på att hon inte tagit upp vad hon tycker med dom?
Enda jag sett är detta och det uppfattade jag som hur hon kände då.
"Bara kliade i hela kroppen att skrika ut vilka äckliga slampor de är egentligen."