Guldnovan skrev 2021-04-18 20:40:12 följande:
Varför blir du så irriterad? Har du inte fött och/eller ammat så förstår jag. Orgasmer, värkar, utdrivningsförloppet är på många sätt samma. Läs även om varför man rekommenderar att stimulera brösten under förlossningsarbetet.
Läs om bröstvårtsorgasmer , du visste ju inte om att det fanns och ändå är du helt säker på att du har mycket koll på läget. Varför tror du det händer saker i fittan när nån suger på dina bröstvårtor? Allt hänger ju ihop.
Läs om varför det kan vara så skönt att amma (förutom då det gör jätteont och man har sår), det är iofs ganska tabu att prata om. Likafullt är det så. Perverst är din tolkning. Det är också intressant att du jämställer experter på RFSU med kvinnor på FL.
Mina bekanta förstår jag inte hur de hamnade här.
Din sista mening säger mycket om hur stor koll du har,
Jag pratade om att jag har koll på g-punkts orgasmer och klitoris orgasmer!
Inte bröstvårts orgasmer!!
Däremot vet jag att man kan komma lättare genom att samtidigt få bröstvårtorna stimulerade under sex tex.
Jag jämställde inte RFSU med kvinnorna på FL - men det var bara 2 exempel på att kolla - (läs eller fråga på RFSU eller liknande) eller på FL -med många kvinnor-HUR ovanligt det är att kunna få g-punkts/c-punkts/a-punkts orgasm, etc och/eller klitoris orgasm utan någon sort stimulering där nere...Sen glömde du den viktigaste kroppsdelen -HJÄRNAN..många måste tänka på något sexuellt eller inget=slappna av och inte ligga och tänka på exvis räkningar

under sex/onani.
Många har ju svårt att komma utan förspel och dom flesta har aldrig ens fått G/C/A/-punkts orgasm eller något annat än klitoris orgasm-vid beröring av klitoris..
Vissa kan inte komma alls-nada never!
Det finns ju massor med erogena zoner som ex tårna, örat, brösten, analen men det är väldigt ovanligt att man kan komma genom att bara stimulera brösten ex..
Då tillhör du en minoritet som har turen att kunna komma på det sättet! .
Då missuppfattade jag dig..då är det ju inte perverst så varför är det tabu då??
Vad har min sista mening med att jag gillar sex med 1-2 olika och/eller 5+ multi orgasmer bättre än 4 olika utan sex med saken att göra..
Det finns dom som bara får ont eller känner obehag av att amma och inte förknippar det med sex!!