• Anonym (Ts)

Kaka söker maka? Stor fitta söker stor kuk?

Läst lite trådar nu där vissa tjejer önskar där kuken är smal och liten. Jobbigt när den är för grov och lång. Sen läst andra svar där tjejer vill att den är lång och grov. Därav olika syn och därav måste det ju finnas olika fittstorlekar. Kaka söker maka? Liten vagina vill ha liten kuk? Stor vagina behöver stor kuk? Vissa tjejer beskriver att det är omöjligt att komma om kuken är för grov för det går inte knipa om den och jobba med musklerna. Man blir utspärrad skriver dom . Andra tjejer skriker efter grov för då fyller det. Saknar dom musklerna i fittan då?

• Svar på tråden Kaka söker maka? Stor fitta söker stor kuk?
  • Anonym (Tight)
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-17 09:17:34 följande:

Du menar flera orgasmer på raken?!

Nej dom är ju bäst med 2-3 sekunders mellanrum..det går inte att "låta bli" att fortsätta komma massor med ggr - jag har försökt räkna, men tappar räkningen efter 3e.

Nu känner jag mig som en nymfo

Precis! Dom är härliga!!
  • Guldnovan
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-17 01:13:46 följande:
    Jag har också läst från Rfsu och andra ställen att det finns 3 olika varianter av orgasm för kvinnan..
    Den första är ju klitoris orgasm...

Den andra G-punkts orgasm - då man sprutar och det känns som om man ska kissa på sig innan!

Sen A- punkts orgasm, men den har jag ingen erfarenhet av själv tyvärrGråter
    jag skämtade lite - jag gråter inte över det, men det är alltid kul att lära sig nya knep och utmaningarSkrattande
    Men hallå......Bröstvårtsorgasm finns oxå, det får jag. Ang. fontän, jag har aldrig stimulerat inne i fittan/g-punkten och fontänar i stort sett varje gång. Ibland rinner det och nån gång sprutar det. 

Du kan ju inte säga : trycker man här så händer det och rör man där så händer det....

Har man skönt nog tänker väl inte kroppen att nä nu är hon bara på utsidan och fipplar så då ska jag inte fontäna....
  • Anonym (Ont är skönt)
    Guldnovan skrev 2021-04-17 10:56:47 följande:
    Men hallå......Bröstvårtsorgasm finns oxå, det får jag. Ang. fontän, jag har aldrig stimulerat inne i fittan/g-punkten och fontänar i stort sett varje gång. Ibland rinner det och nån gång sprutar det. 

Du kan ju inte säga : trycker man här så händer det och rör man där så händer det....

Har man skönt nog tänker väl inte kroppen att nä nu är hon bara på utsidan och fipplar så då ska jag inte fontäna....
    Det första du skev har jag aldrig hört talas om ens?!

Och var skrev jag trycker man här så händer det och rör man där händer det?!

Dom flesta behöver iaf bli stimulerade inne i slidan på något sätt för att få g-punkts orgasm.
    Genom samlag, dildo eller av fingrar för att hitta g punkten i början!!..

Det är ganska få kvinnor som ens kan komma annat än att få klitoris orgasm 1 gång..multipla är inte heller så vanligt!
    och vissa har svårt att ens få klitoris orgasm eller kan inte komma alls..
    Det skönaste är själva sexet med en kille  + orgasmer- allt i ett sas tycker jagSkrattande
  • Guldnovan

Jodå........Du skrev så här; Den andra G-punkts orgasm - då man sprutar "  

Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-17 12:50:06 följande:
    Det första du skev har jag aldrig hört talas om ens?!

Och var skrev jag trycker man här så händer det och rör man där händer det?!

Dom flesta behöver iaf bli stimulerade inne i slidan på något sätt för att få g-punkts orgasm.
    Genom samlag, dildo eller av fingrar för att hitta g punkten i början!!..

Det är ganska få kvinnor som ens kan komma annat än att få klitoris orgasm 1 gång..multipla är inte heller så vanligt!
    och vissa har svårt att ens få klitoris orgasm eller kan inte komma alls..
    Det skönaste är själva sexet med en kille  + orgasmer- allt i ett sas tycker jagSkrattande
    Man sprutar även vid enbart klitorisstimulering. 
    Bröstvårtsorgasm finns även om du alltid hört eller upplevt det. 
  • Grossglanz
    Anonym (Tight) skrev 2021-04-16 22:48:21 följande:

Finns en variant som bara rinner och en som sprutar mer!!

Det finns nämligen två olika typer av fontänorgasm. Den första genererar en mindre mängd vätska och kommer från körtlar som sitter runt urinröret. Körtelvätskan påminner ofta om skummjölk och smakar sött.

Den andra typen av fontänorgasm är betydligt blötare och kommer till skillnad från ovanstående från själva urinröret. Denna vätska innehåller även utspädd urin tillsammans med "prostatasekret", skriver RFSU.

Det är ju härligt att få i ansiktet men.även över kuken:) varmt sött å gött
  • Anonym (Tight)
    Grossglanz skrev 2021-04-17 16:25:15 följande:

Det är ju härligt att få i ansiktet men.även över kuken:) varmt sött å gött

Jo, det är populärt har sprutat ner ansiktet på en kille!!
  • Anonym (Ont är skönt)
    Guldnovan skrev 2021-04-17 14:35:16 följande:

Jodå........Du skrev så här; Den andra G-punkts orgasm - då man sprutar "  

Man sprutar även vid enbart klitorisstimulering. 
    Bröstvårtsorgasm finns även om du alltid hört eller upplevt det. 
    Nej jag skrev inget om att man måste trycka eller röra vid en punkt!!
    förutom i mitt senare svar till dig- att dom FLESTA behöver någon typ av stimulering i slidan för att ens kunna få en fontän orgasm--det kan du fråga experter om inom området eller alla andra kvinnor på FL om texSkrattande

Jag beskrev dom orgasmerna som en kvinna kan få som jag visste om!
    1. Klitoris orgasm
    2. G- punkts orgasm 
    Och någon annan a-punkts orgasm

Att skriva "man sprutar även vid enbart klitorisstimulering"
    kanske vissa få % klarar av det, men det är INTE vanligt!!

Då kan du ju prova med att tänka dig till en orgasm-utan att röra klitoris alls-det finns det också tjejer som klarar, men det är väldigt ovanligt!!

Jag gillar iaf sex bättre med 1-2 olika orgasmer än att få 4 olika orgasmer utan sex!
  • Guldnovan
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-17 21:50:55 följande:
    Nej jag skrev inget om att man måste trycka eller röra vid en punkt!!
    förutom i mitt senare svar till dig- att dom FLESTA behöver någon typ av stimulering i slidan för att ens kunna få en fontän orgasm--det kan du fråga experter om inom området eller alla andra kvinnor på FL om texSkrattande

Jag beskrev dom orgasmerna som en kvinna kan få som jag visste om!
    1. Klitoris orgasm
    2. G- punkts orgasm 
    Och någon annan a-punkts orgasm

Att skriva "man sprutar även vid enbart klitorisstimulering"
    kanske vissa få % klarar av det, men det är INTE vanligt!!

Då kan du ju prova med att tänka dig till en orgasm-utan att röra klitoris alls-det finns det också tjejer som klarar, men det är väldigt ovanligt!!

Jag gillar iaf sex bättre med 1-2 olika orgasmer än att få 4 olika orgasmer utan sex!
    "De FLESTA behöver någon typ av stimulering i slidan för att ens kunna få fontänorgasm" 
    Du är rätt säker på något som du inte har så stor koll på. Det är bra, friskt vågat är hälften vunnet. 
    Bröstvårtsorgasm innefattar inte klitoris över huvud taget. Smeka/nypa/vrida på bröstvårtorna ger orgasm/sammandragningar. (Det hänger ihop med amningen)  
    Analsex ger oxå orgasmer, inte för mig däremot. 
  • Anonym (Ont är skönt)
    Guldnovan skrev 2021-04-18 01:11:41 följande:
    "De FLESTA behöver någon typ av stimulering i slidan för att ens kunna få fontänorgasm" 
    Du är rätt säker på något som du inte har så stor koll på. Det är bra, friskt vågat är hälften vunnet. 
    Bröstvårtsorgasm innefattar inte klitoris över huvud taget. Smeka/nypa/vrida på bröstvårtorna ger orgasm/sammandragningar. (Det hänger ihop med amningen)  
    Analsex ger oxå orgasmer, inte för mig däremot. 
    Nej jag är inte rätt säker utan helt säker på något jag har mycket koll på!!

Dom flesta kvinnor som överhuvudettaget kan få en g-punkts orgasm behöver någon sorts av stimulering i slidan
    Som jag skrev fråga Rfsu, andra kvinnor på FL eller vilka som helst-förutom dina kompisar -så får du se att jag har rätt!!

Vad du menar med "det är friskt vågat är hälften vunnet"- fattar jag ingenting av vad du babblar om - Jag gillar att ha sex med min man och skiter fullständigt i barn som ska suga mina bröstvårtor - så jag kan komma - det är ju perverst!!
  • Anonym (Vidga.)
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-16 22:16:22 följande:

Ursäkta mig, men jag har svårt att förstå hur en man skulle kunna få in en hel hand i musen..

Det är ju inte samma sak som en kuk..

Händer är ju i en helt annan kategori = först fingrar som är smalare sen något större som en knytnäve /knogarna på händerna

Det är nog som med allt annat i sexväg,, vissa gillar det ena vissa gillar det andra!

Vad Lillkillen försökte få fram är nog att storleken på fittan inte har med barnafödande att göra,

Stora fittor finns på alla tjejer, stora som små i växten!

Jaag för min del föredrar stora fittor! Om tjejen är bekväm med den,, och njuter av att man fyller upp den!
  • Guldnovan
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-18 06:11:45 följande:
    Nej jag är inte rätt säker utan helt säker på något jag har mycket koll på!!

Dom flesta kvinnor som överhuvudettaget kan få en g-punkts orgasm behöver någon sorts av stimulering i slidan
    Som jag skrev fråga Rfsu, andra kvinnor på FL eller vilka som helst-förutom dina kompisar -så får du se att jag har rätt!!

Vad du menar med "det är friskt vågat är hälften vunnet"- fattar jag ingenting av vad du babblar om - Jag gillar att ha sex med min man och skiter fullständigt i barn som ska suga mina bröstvårtor - så jag kan komma - det är ju perverst!!
    Varför blir du så irriterad?  Har du inte fött och/eller ammat så förstår jag. Orgasmer, värkar, utdrivningsförloppet är på många sätt samma.  Läs även om varför man rekommenderar att stimulera brösten under förlossningsarbetet. 
    Läs om bröstvårtsorgasmer , du visste ju inte om att det fanns och ändå är du helt säker på att du har mycket koll på läget. Varför tror du det händer saker i fittan när nån suger på dina bröstvårtor? Allt hänger ju ihop. 
    Läs om varför det kan vara så skönt att amma (förutom då det gör jätteont och man har sår), det är iofs ganska tabu att prata om. Likafullt är det så. Perverst är din tolkning. Det är också intressant att du jämställer experter på RFSU med kvinnor på FL. 
    Mina bekanta förstår jag inte hur de hamnade här. 

Din sista mening säger mycket om hur stor koll du har, 
  • Anonym (Ont är skönt)
    Guldnovan skrev 2021-04-18 20:40:12 följande:
    Varför blir du så irriterad?  Har du inte fött och/eller ammat så förstår jag. Orgasmer, värkar, utdrivningsförloppet är på många sätt samma.  Läs även om varför man rekommenderar att stimulera brösten under förlossningsarbetet. 
    Läs om bröstvårtsorgasmer , du visste ju inte om att det fanns och ändå är du helt säker på att du har mycket koll på läget. Varför tror du det händer saker i fittan när nån suger på dina bröstvårtor? Allt hänger ju ihop. 
    Läs om varför det kan vara så skönt att amma (förutom då det gör jätteont och man har sår), det är iofs ganska tabu att prata om. Likafullt är det så. Perverst är din tolkning. Det är också intressant att du jämställer experter på RFSU med kvinnor på FL. 
    Mina bekanta förstår jag inte hur de hamnade här. 

Din sista mening säger mycket om hur stor koll du har, 
    Jag pratade om att jag har koll på g-punkts orgasmer och klitoris orgasmer!
    Inte bröstvårts orgasmer!!
    Däremot vet jag att man kan komma lättare genom att samtidigt få bröstvårtorna stimulerade under sex tex.

Jag jämställde inte RFSU med kvinnorna på FL - men det var bara 2 exempel på att kolla - (läs eller fråga på RFSU eller liknande) eller på FL -med många kvinnor-HUR ovanligt det är att kunna få g-punkts/c-punkts/a-punkts orgasm, etc och/eller klitoris orgasm utan någon sort stimulering där nere...Sen glömde du den viktigaste kroppsdelen -HJÄRNAN..många måste tänka på något sexuellt eller inget=slappna av och inte ligga och tänka på exvis räkningar Skrattandeunder sex/onani.
    Många har ju svårt att komma utan förspel och dom flesta har aldrig ens fått G/C/A/-punkts orgasm eller något annat än klitoris orgasm-vid beröring av klitoris..
    Vissa kan inte komma alls-nada never!

Det finns ju massor med erogena zoner som ex tårna, örat, brösten, analen  men det är väldigt ovanligt att man kan komma genom att bara stimulera brösten ex..
    Då tillhör du en minoritet som har turen att kunna komma på det sättet! .
    Då missuppfattade jag dig..då är det ju inte perverst så varför är det tabu då??

Vad har min sista mening med att jag gillar sex med 1-2 olika och/eller 5+ multi orgasmer bättre än 4 olika utan sex med saken att göra..
    Det finns dom som bara får ont eller känner obehag av att amma och inte förknippar det med sex!!
  • Guldnovan
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-18 23:03:37 följande:
    Jag pratade om att jag har koll på g-punkts orgasmer och klitoris orgasmer!
    Inte bröstvårts orgasmer!!
    Däremot vet jag att man kan komma lättare genom att samtidigt få bröstvårtorna stimulerade under sex tex.

Jag jämställde inte RFSU med kvinnorna på FL - men det var bara 2 exempel på att kolla - (läs eller fråga på RFSU eller liknande) eller på FL -med många kvinnor-HUR ovanligt det är att kunna få g-punkts/c-punkts/a-punkts orgasm, etc och/eller klitoris orgasm utan någon sort stimulering där nere...Sen glömde du den viktigaste kroppsdelen -HJÄRNAN..många måste tänka på något sexuellt eller inget=slappna av och inte ligga och tänka på exvis räkningar Skrattandeunder sex/onani.
    Många har ju svårt att komma utan förspel och dom flesta har aldrig ens fått G/C/A/-punkts orgasm eller något annat än klitoris orgasm-vid beröring av klitoris..
    Vissa kan inte komma alls-nada never!

Det finns ju massor med erogena zoner som ex tårna, örat, brösten, analen  men det är väldigt ovanligt att man kan komma genom att bara stimulera brösten ex..
    Då tillhör du en minoritet som har turen att kunna komma på det sättet! .
    Då missuppfattade jag dig..då är det ju inte perverst så varför är det tabu då??

Vad har min sista mening med att jag gillar sex med 1-2 olika och/eller 5+ multi orgasmer bättre än 4 olika utan sex med saken att göra..
    Det finns dom som bara får ont eller känner obehag av att amma och inte förknippar det med sex!!
    Men .....du är ju så arg så du hinner inte förstå vad du läser...
    Jag säger inte att kvinnan förknippar amning med sex, du vill verkligen inte förstå vad jag skriver. Att amma fyller fler funktioner än att mata vårt barn. Fråga din barnmorska nästa gång. 
  • Grossglanz
    Anonym (Tight) skrev 2021-04-17 16:59:26 följande:

Jo, det är populärt har sprutat ner ansiktet på en kille!!

Härligt,synd det inte var mig....eller?
  • Anonym (Ont är skönt)
    Guldnovan skrev 2021-04-18 23:19:51 följande:
    Men .....du är ju så arg så du hinner inte förstå vad du läser...
    Jag säger inte att kvinnan förknippar amning med sex, du vill verkligen inte förstå vad jag skriver. Att amma fyller fler funktioner än att mata vårt barn. Fråga din barnmorska nästa gång. 
    Varför påpekar du att jag är irriterad och arg..Nej det är jag inte...varför skulle jag vara det??
    bara för att jag skrev att jag inte förstod vad du menade med det var friskt vågat och hälften vunnet..Nej det förstår jag ff inte vad du menade med det..

Jag frågade vad du menade med det, men fick inget svar!!

Jag skrev aldrig att jag hade koll på bröst orgasm..eller vad du nu menar med det?!
    men vet att om brösten blir stimulerade så kan man lättare komma tillsammans med annan stimulering av exempelvis klitoris!!

Alla är olika - det var vad jag försökte få fram..dom flesta kan inte komma utan stimulering inne i slidan eller av klitoris - förstår du inte det??

Jag har fött, men känner inte igen det du skriver om det alls att det skulle vara någon njutning i det..
    Samma där alla är väl olika..antar jag..
  • Guldnovan
    Anonym (Ont är skönt) skrev 2021-04-20 02:07:29 följande:
    Varför påpekar du att jag är irriterad och arg..Nej det är jag inte...varför skulle jag vara det??
    bara för att jag skrev att jag inte förstod vad du menade med det var friskt vågat och hälften vunnet..Nej det förstår jag ff inte vad du menade med det..

Jag frågade vad du menade med det, men fick inget svar!!

Jag skrev aldrig att jag hade koll på bröst orgasm..eller vad du nu menar med det?!
    men vet att om brösten blir stimulerade så kan man lättare komma tillsammans med annan stimulering av exempelvis klitoris!!

Alla är olika - det var vad jag försökte få fram..dom flesta kan inte komma utan stimulering inne i slidan eller av klitoris - förstår du inte det??

Jag har fött, men känner inte igen det du skriver om det alls att det skulle vara någon njutning i det..
    Samma där alla är väl olika..antar jag..
    Läs på om sambandet mellan amning och livmodern. Allt hänger ihop. Du läser ju inte vad jag skriver, nu har jag upprepat mig massa ggr. Fakta kvarstår. Bröst, livmoder, orgasmer, utdrivning, amningens påverkan på livmoder, lustkänslor/dopamin/må-bra-homon som gör att vi vill amma....
    Hur har du missat det? 
    Friskt vågat - hälften vunnet är ett ordspråk som betyder ungefär; Tar man i allt man kan så kommer man i allafall  halvvägs, Säger man att man har full koll så kanske man vet hälften. 
    Du var så säker på att du har full koll på detta. Det visade sig inte stämma. 
  • Anonym (Ont är skönt)
    Guldnovan skrev 2021-04-21 19:34:40 följande:
    Läs på om sambandet mellan amning och livmodern. Allt hänger ihop. Du läser ju inte vad jag skriver, nu har jag upprepat mig massa ggr. Fakta kvarstår. Bröst, livmoder, orgasmer, utdrivning, amningens påverkan på livmoder, lustkänslor/dopamin/må-bra-homon som gör att vi vill amma....
    Hur har du missat det? 
    Friskt vågat - hälften vunnet är ett ordspråk som betyder ungefär; Tar man i allt man kan så kommer man i allafall  halvvägs, Säger man att man har full koll så kanske man vet hälften. 
    Du var så säker på att du har full koll på detta. Det visade sig inte stämma. 
    Det här var enbart en sex tråd och ingen föda barn eller amma tråd..

Jag sa aldrig att jag hade full koll om någonting som hade med födsel och amning att göra då skulle jag skrivit i en sådan tråd!!
    Är inte intresserad av ovanstående längre heller!

Jag pratade om hur det är för dom flesta kvinnor när det gäller sex och enbart sex eller onani...
Svar på tråden Kaka söker maka? Stor fitta söker stor kuk?